Eerste rc nitro auto

hallo mensen,

Ik ben nieuw met deze hobby/sport en ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil een off road nitro auto kopen maar er is zoveel keus zoals buggy,truggy, monstertruck. Ik wil gewoon op gras,zand,steentjes rijden en hij moet over heuvels kunnen springen ook moet hij goed stevig zijn.

Dan het tweede probleem welk merk er zijn er zoveel. Ik heb ongeveer max 300euro te besteden en ik wil graag een kit kopen, ik ben technisch dus dat moet wel lukken.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen dat zou ik erg waarderen:cool:

Alvast bedankt,

Marcel

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je voor 300€ een kit zal kunnen kopen...
Een kit is zonder motor, electronica...
Dus ik denk dat je rtr zal moeten zoeken...
En dan nog ik denk dat je voor 300€ niet zo'n goede auto zal vinden hoor...
Ik zou eerst eens tweedehands proberen te zoeken.
grtz,
Michiel.;)

hmm

229 pond zonder verzendkosten, hou je nog een beetje geld over voor benzine en de andere benodigdheden

HPI Trophy 3.5 RTR Buggy 10508

Maar serieus, deze auto is prima hoor, heb zelf de Truggy ervan. Echter zal je nog wel nitro, gloeistarter en zo moeten kopen.
Ben het wel met michiel eens dat het een krab budget is, maar 2e hands nitro als eerste auto zou ik niet doen...

Even goed zoeken op de bekende sites, en je zal auto's genoeg vinden. Kan je altijd hier nog om meer advies vragen.

Ik denk toch dat je budget wel wat groter zal moeten worden als je met nitro wilt beginnen, je moet er aan denken dat een 2.5liter bus rond de 25€ komt...
Grtz

thnx voor de reacties.

mijn uiterlijke budget is 350 euro, is dat verstandig om een auto uit de UK te laten komen want dan heb je geen garantie.

en ik heb een bouwkit gevonden de Ansmann Virus is dit een goeie beginnersauto? hoelang zal deze het volhouden?

p.s

Ramsho ik woon vlakbij jou in Stroet naast Schagen zie jij de mogelijkheid om een keertje samen met mij te gaan rijden ergens? ik heb een brommer dus kan wel een stukje rijden.