hallo, ik ga zelf een 680 hexacopter bouwen met retracts encarbon armen. De drone gaat gebruikt worden voor het filmen ik heb een plan voor de frame platen gevonden maar deze zijn 21.5cm in diameter, is dit niet wat groot? ik denk er aan om een turnigy multistar 2216 800kV te gebruiken als motor met een 30amp regelaar, is dit een goede motor?
Enkele onderdelen die ik alvast ga bestellen: De motor mounts:CNC Motor Mount for DIY Multi-Rotors 16mm Tube (Red) De power distribution:Tarot six axle hub TL2909 [TL2909] - ?20.00 : Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor, Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor De motors weet ik nog niet zeker.
Ik ben aan het kijken voor motoren, ik heb volgende gevonden maar weet niet goed welke ik moet kiezen Tarot 4006/620KV multi axis brushless motor TL68P02 [TL68P02] - ?145.00 : Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor, Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor Tarot 6S 380KV 4008 multi-rotor disc brushless motor TL68P07 [TL68P07] - ?155.00 : Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor, Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor
Waarom niet gaan voor bewezen frames, en combo's ? Frame zelf is al veel gebruikt, en kent ook wel goede motor / regelaar / props / accu combinaties. Zeker als je verder niet zo "into" de materie bent, denk ik dat het verstandiger is tegaan voor een bewezen combo.
motoren en regelaars zijn ook gekozen, motor:tarot4006 regelaar: hobbywing xrotor 40A de retracts zijn al opgebouwd
het frame is momenteel klaar, nu ben ik nog opzoek naar een flight controller, ik ga de naza V2 nemen maar ik weet niet goed wat ik dan allemaal nodig heb. kan ik met deze set al vliegen? http://www.toemen.nl/dji-naza-v2-flight-controller-for-multirotor-gps-combo-p-16577.html en welke modules heb ik dan nog nodig om later mijn gimbal aan te sturen?