Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Plastic vervormt door de torsie die erop komt. Dus hij zal gaan zwabberen.@Roelof,
Over de cardan as moest ik ook wel even lachen, of hij nou van metaal of plastic is maakt voor de snelheid niks uit hij doet verder niks dan de draai richting doorgeven. Heel miereneukerig en niet dat je het zult merken maar als die van plastic lichter is zou hij met die zelfs sneller moeten gaan. Dit natuurlijk los van het feit dat plastic veel sneller het begeeft dus als je een snelle rc wilt is alu niet overbodig, maar dat is los van de snelheid.
Maar sinds wanneer doet de mah van de accu niks ten goede van de snelheid??
Mijn auto gaat met een 4500 toch echt sneller dan met een 1600 of heb ik al die jaren wat gemist??
Maar sinds wanneer doet de mah van de accu niks ten goede van de snelheid??
Mijn auto gaat met een 4500 toch echt sneller dan met een 1600 of heb ik al die jaren wat gemist??
Het is ook fout om te denken dat de accu bepaalt wat het afstaat, het is de belasting die vraagt wat het nodig heeft.
Een paar jaar geleden heb ik een brushless motor/regelaar combi met een betere accu gemonteerd. Ging gelijk twee keer zo snel. Maar dan wel kogellagers plaatsen.