en de T-Maxx???

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Blade_3, 17 okt 2003.

1. Blade_3

Blade_3 Guest

ik ben van plan de T-Maxx te kopen maar hoeveel gaat me dit dan kosten??
    ik heb al een beetje bij die towerhobbies geshopt en ik kom dan uit op 415 DOLLAR, dit betekend dus +25% = 518.75
    de kosten in euro's...: 518.75/1.16(de huidige dollarkoers)=447.20 euros en dan heb je ook nog eens de transportkosten...
    hoeveel waren die???

2. P@trick

P@trick Guest

ruim tussen de 40€ en 80€

3. marvin

marvin Guest

je kunt ook proberen de transport kosten te omzijlen, dan vraag je of ze op de doos zetten dat het een cadeuatje is oid :lol:

4. Blade_3

Blade_3 Guest

haha :p, zou kunnen, een vriend zij ook al dat je het moet laten ondertekenen als een free sample, maar volgens mij trappen ze er niet in als ze die doos zien! :p

5. marvin

marvin Guest

tog wel, zoek maar eens een paar forums af, ik ken mensen die alles in de vs bestellen, tmaxx savage en nooit schippingrechten hoeften te betalen, zoek maar eens rond

6. Anonymous

Anonymous Guest

Maar het kan gebeuren dat het wel moet

7. marvin

marvin Guest

niet geprobeerd is altijd mis :lol: :wink:

8. Blade_3

Blade_3 Guest

maaruhh, wie kan dan iets voor mij bestellen>???, moet je wel even w88 totdat ik geld genoeg heb, das ongeveer in januari schat ik...:p, NRC verdient best wat. maar hoe kun je nou eigenlijk de kosten omzeilen, het is toch een oakket dat over de grens moet???

9. Bas_mvsb

Bas_mvsb

Lid geworden:
    6 mei 2003
    @ carson racertje 46
    Transport kosten kan je niet omzeilen, maar de invoer rechten wel.

Wat je zou kunnen doen is vragen om een nep rekening. Bijv. dat het pakket een totale waarde heeft van 130 dollar. Dat scheelt al weer heel wat.

Oja en altijd met Visa betalen. 180 dagen verzekerd tegen verlies en diefstal. Werkt zeer goed.

10. marvin

marvin Guest

wil je dat iemand een maxx voor je besteld, dat kun je tog zelf ook, is mischien 15 min werk :?: :roll:

11. P@trick

P@trick Guest

Waarschijnlijk heeft hij geen visa.

12. Blade_3

Blade_3 Guest

ik niet, maar mijn pap wel maar die wil dat waarschijnlijk niet kopen, vertrouwd het bestellen over inet niet... marruh bas denk je echt dat towerhobbies op de doos zet dat het maar 130 dollar iszit???

13. P@trick

P@trick Guest

neej.

towerhobbies sjoemeld niet met bonnen.

Deel Deze Pagina