ik heb een auto gekocht een tunder tiger TS-4nsport van iemand die had hem gekocht een klein stukje gereden en daarna deed hij het niet meer. Nu probeer ik het aan de praat te krijgen alleen er komt geen brandstof onder de bougie wie kan mij helpen??????????
Pomp je wel eerst brandstof naar de motor als je dit niet doet dan start ie nooit en de kleine brandstof motoren hebben niet genoeg kracht op al die brandstof aan te zuigen.
Heey, Je moet even je gas helemaal opendoen en dan vinger op de uitlaat en ff trekken :lol: dan komt er brandstof in je cabr. En asl het daar nog niet komt moet je naar de slangetjes kijken.. Als het goed is komt er brandstof in de motor.. of ff de plug eruit halen en dan vinger op je cabr en dan blijven trekken tot er benzine uit het pluggat komt daarna start ie wel... En als je in de buurt van arnhem woont kan ik je wel helpen...... Rick
btw het is een gloeiplug, geen boegie... klein detail... maar dat de brandstof niet in de carb komt kan je oplossen zoals rick zegt... het probleem licht aan de motor, deze wordt heet en zorgt ervoor dat de brandstof die in de carb komt heet wordt en dus gaat verdampen, hierdoor krijg je bellen in je lijdingen en krijg je er dus moeilijk brandstof in.... en andere methode om het op te lossen is je motor af te laten koelen.
@NMT racer hij heeft hem nog niet eens aan de praat gekregen volgens mij en dan is een motor nog koud en niet warm. Je moet eerst goedkijken of er wel brandstof in je leidingen zit en je crab haalt is dit niet zo dan start ie ook niet. ook ff checke of je gloeiplug driver het wel doet. door de gloeiplug er ff uit te halen en dan gelijk je gloeiplug driver er op zetten.
ik heb nu van alles gedaan wat jullie zeiden en hij doet het weer bedankt maar ik heb nog een vraagje ik heb ook een tamya wildcommando die doet het ook niet iets met de besturing van gas maar niemand in onze omgeving heeft er vestand van kan iemand mij helpen ik woon tussen deventer en apeldoorn in twello
eej, ik woon in schalkhaar (vlakbij deventer :lol: ), en als je er echt niet uitkomt kun je me altijd pm'en, dan kunnen we wel wat afspreken :?: :idea:
ik eerst gekeken of er bellen in de slangetjes zaten en dat was zo dus heb ik bij de slangetje die van de tank naar de uitlaad gaat in geblazen en daarna met mijn vinger op de uitlaad gehouden en hem aan getrokken na een beetje proberen deed hij het eindelijk maar het was al donker buiten dus heb ik er nog niet mee gereden dat ga ik vanmiddag doen als het droog weer. maar mijn wild commando is heel ingewikkeld er zit ook een 2 versnellings bak op en een achteruit wie heeft hier verstand van???? :lol: :lol: hartelijk dank voor jullie hulp
Mooi zo, Maar wat is er dan precies mewt die wildcommando??? Wat doet er niet? Als je het precies erteld kunnen we je nog een keer helpen :lol: ik weet wel hoe een 2 bak werkt maar niet een achteruit.. Groetjes rick
de besturing van het gas en de rem heb ik los gehaald maar ik weet niet meer hoe het in elkaar zit ik kan nu wel rijden maar ik kan niet achteruit en hij slaat af als hij volgas rijdt (maar dat is volgens mij dat hij teveel brandstof krijgt) de bouwtekenig had ik wel maar in apeldoorn bij de modelzaak zijn ze hem kwijt geraakt ik krijg binnen kort een nieuwe van hun dan probeer ik hem nog een keer inelkaar te zetten en lukt dat niet dan horen jullie zo snel mogelijk van mij
kan je er niet ff een foto van maken, want dan kunnen wij mss zien hoe het inelkaar moet. wel alle onderdelen erop zetten dan
tamiya heeft inderdaad een FRAT Forward Reverse Automatic Transmission, zal eens kijken wat ik kan vinden.... kijk eens op deze pagina, hier zijn alle bouwtekeningen in PDF... http://www.tamiyausa.com/product/rc/18factoryassembledglowengine/43501/explodedview.html gaat dan over de terra crusher, dat is hetzelfde chassis... edit: hier over de FRAT, kijk hier eens... http://www.tamiyausa.com/product/rc/18factoryassembledglowengine/43501/tuning.html En nog de terracrusher site: http://www.terracrusher.net/ in het forum is veel info te vinden. en kijk bij video's eens bij FRAT adjustment
ja een achteruit bestaat kijk maar op http://www.madmaxx.de/monstertrucks/tamiya/wildcommando/wildcommando.htm
ik heb mijn rc eindelijk wel aan de praat maar het lijkt of hij vol gas geeft maar als ik ook nog gas geef gaat hij nog harder kan het komen doordat er verkeerde brandstof in zit met meer nitro ofz.