Ervaring met supreme F1 boot (electro)?

Discussie in 'Speedboten' gestart door venro015, 14 mei 2002.

1. venro015

venro015 Guest

Ik kan een 2ehands Supreme F1 boot van iemand overnemen, echter weet ik niet hoe snel zo'n ding met een 540 motortje (7,2 V) vaart. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke boot en kan je iets zeggen over het vaargedrag en de snelheid?

2. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    daar ben ik ook wel benieuwd naar

Deze bedoel je?

www.model-material.com/Marine/Powerboats/Supreme_F1/SupremeF1.htm

Ik denk er zelf ook over om zo'n "fun" boot erbij aan te schaffen, eveneens een electro-uitvoering, ik ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen..

Ps. heeft iemande de Magin One van Robbe ??? benieuwd naar ervaringen..

3. mark65

mark65 Guest

vragen over Robbe Maginb One

Hoi.
    Ik heb nog geen ervaringmet de Magin One, maar de mijne is wel bijna klaar. Ik hoop binnen twee weken te kunnnen gaan varen.
    model is eenvoudig te bouwen.

Vaar zelf ook met Robbe Turbo Unlimited en Graupner Systems.
    Gewwon voor de lol. Nog geen wedstrijd ervaring

4. Hans85

Hans85 Guest

He Mark, ben je al aan het bouwen met de magin one??

He Mark,

Ik lees net dat je gaat bouwen, heb je hem al binnen? ben namelijk heeeel benieuwd..

5. mark65

mark65 Guest

hoi hans,

gekker nog....hij vaart al.
    met een gewoon standaardmotortje er in vaart ie best snel.
    als het mee zit binnenkort een wat snellermotortje erin, kijken hie die dan loopt. niet moeilijk om te bouwen, maar vergt gwoon net werk.
    :D

6. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    ik las je verhaal ook op Extreme RC

Ik zag dat je de vraag ook op ExtremeRC had staan, die opmerking van powerpete over die kwaliteit , is dat inderdaad zo?

Robert

7. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002