Ervaringen met OpenOSD

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door BuurmansGek, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Zijn er hier mensen met ervaring met het OpenOSD, en zo ja, hoe beviel dat? Hoe lang heb je het in gebruik, werkt het goed, en blijft het ook werken?

2. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Het is heel stom, ik ben vanmiddag bij de neus genomen, blijkbaar. Ik had gevraagd naar OSD systemen, en eentje te koop aangeboden gekregen, maar nu ik er naar ga zoeken, kan ik het verder niet vinden. Het zou dus OpenOSD heten.

Het zou gebaseerd zijn op Super OSD Pro. De website daarvan heb ik wel kunnen vinden, maar daar staat dat dit pas in 2012 geintroduceerd zal worden.

Ik begin dus te denken dat het een grap van iemand was mij dat aan te bieden?

Als het wel bestaat, en er mensen zijn met ervaringen ermee, hoor ik dat graag, want het aanbod op zichzelf was wel aantrekkelijk!

3. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Post eens wat foto's van de OSD. Misschien een alt printscreen van de OSD lay-out?

4. brugja

brugja

Lid geworden:
    23 okt 2007
    mischien kan sanderfpv , je helpen LOL

5. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Ik heb 'm dus niet in bezit. Naar aanleiding van mijn vraag over alternatieven voor het EZOSD systeem, kreeg ik dit systeem aangeboden. Ik had er verder nog niet naar gekeken, ben vooral nieuwsgierig naar gebuikerservaringen.

Naast het openen van dit onderwerp ben ik natuurlijk ook gaan zoeken, en dan kom ik het nergens tegen. Wél dus het SuperOSD Pro systeem waar het op gebaseerd zou zijn, maar dat is nog niet eens te koop.

Ik denk dus dat het één van de grappenmakers uit het andere topic was die dat aanbod deed. Jammer, want het was wel een goed aanbod.

Als dit systeem inderdaad niet bestaat, heeft dit onderwerp er over ook geen zin :(

Brugja: kunnen we Sander er buiten houden?

6. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Ah, vorige topic door gelezen, het is mij inmiddels duidelijk.
    Type persoon die die fabrikant de schuld geeft als zijn spulletjes op de werkbank gaan roken?

Een lachertje..Dat soort type mensen die de FPV hobby nog moeten gaan beoefenen kunnen van mij geen hulp meer verwachten.

Beetje FPV vlieger repareerd zijn kapotte spullen of doet in ieder geval zijn best om het te maken, of te laten maken.

Komt bij mij over als: "ej, jij bent echt een klo*tzak!" owja? waarom dan? "zeg ik niet, ik ben je geen antwoord verschuldigt"

Dat riep ik toen ik 6 was..

Eikel..

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  7. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Ik mag het niet hebben over mijn ervaringen met EZOSD, dus doe ik dat heel netjes ook niet. Ik begrijp dan ook niet waarom jij er over moet beginnen en zelfs moet gaan schelden. Wat een forum is dit zeg.

8. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Van wie mag je het niet hebben over de ervaringen met de OSD? Welke ervaringen?

Als ik een lekke band krijg met een Twingo, dan is een Twingo een rot auto? "Nooit meer een Twingo voor mij, en laten maken? echt niet! ik breng hem gewoon weg naar de sloop. Beetje iemand anders opzadelen met een lekke band.."

Jup, ik houd van schelden, maar dat doe ik alleen bij jou.. Waarom? zeg ik lekker niet:yes:

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  9. ChristianV

ChristianV

Lid geworden:
    3 sep 2009
    Mischien bedoel je dit => OSRC -- IndieGoGo

OpenSource en is voor FPV...

Alles zit erop...

10. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Ramsus: het topic waarin ik dat deed, is gesloten.

ChristianV: dat is heel interessant, maar dus ook nog niet leverbaar, maar wel bedankt voor de tip!

11. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    Het forum op zich is goed, het zijn de leden;)

Stevo

12. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Wat het ook is, raar is het allemaal wel.

13. Klaassie

Klaassie

Lid geworden:
    24 jan 2010
    Ha Remy, ook weer terug van vakantie.
    Je hebt geluk, Wiebe heeft 2 dagen terug 130 berichten moeten wissen in het filmpjes draadje, scheelt je weer in bijlezen. :D (werd weer een discussie die we al tig keer gehad hebben hier)
    Dus ja, inderdaad rare boel hier de laatste dagen. :rolleyes:

Wat betreft OpenOSD, vraag het eens aan degene die het je aanbood. Als je met google al niets kunt vinden, geef ik je weinig kans op gebruikerservaringen van mensen hier.

14. schutter schippers

schutter schippers

Lid geworden:
    1 apr 2010
    ja,

ik volg deze discussie ook al de hele dag, en raar is ook iets wat naar boven komt borrelen...:banana:

@buurmansgek: alhoewel ik de oprechtheid ook S T E R K betweifel, voor de vorm, een beleefd en eerlijk advies:

een beterplatform om verschillende vragen over OSD te stellen
    is : RCGroups.com: The ABCs of Radio Control - Aircraft, Boats, and Cars!
    gezien het overgrote deel van de NL FPV gemeenschap (incl. ikzelf)
    de ezOSD gebruikt of wel zou willen en je hun hulp nu wel kan vergeten... kan je het beter op een internationaal forum proberen waar ook meer kennis van verschillende OSD's rond zwerft
    denk ik dat we jou daar graag heen sturen (enkele reis bij voorkeur)

@sander:, jij hoeft je nergens zorgen om te maken,
    deze beste man heeft jou de de gelegenheid gegeven te laten zien hoe
    hoog jij klantvriendelijkheid en service in het vaandel heb staan (you passed, A+ )
    en jou naam daarmee eerder sterker gemaakt dan door het slijk gehaald

Gr Onno

15. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Iemand voor leugenaar uitmaken goede klantenservice noemen, is nooit grappig.

Deze kan op slot, omdat het blijkt te gaan over iemand die het grappig vond mij een niet bestaand systeem te verkopen en ik die daar dus intrapte.

16. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Op eigen verzoek dan maar .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina