Met moeite zet ik hierbij mijn ESM Hawker Typhoon tekoop. Ik heb deze kist al best wat jaartjes in mijn bezit maar heeft nog niet veel gevlogen. Heeft eens een crash landing gemaakt maar dit is kundig door een zeer ervaren bouwer (Han de Bouwer) hersteld zonder al te veel gewicht toe te voegen aan het toestel. Eventuele foto's van de schade en het herstel zijn aanwezig. Vliegt ondanks het gewicht heel gemoedelijk! Video van de maiden staat op Youtube Motor moet nog wat beter afgesteld worden, deze sloeg af tijdens een landings poging en toen redde ik net het veld niet meer. Ik doe hem weg om ruimte te maken voor mijn volgend project. Specificaties. Spanwijdte: 1860mm Lengte: 1493mm Motor: DLE 35RA met weinig draai uren (20L) Prop: Heeft gevlogen met een Menz 18x8 3 blad Servo's: SpringRC SM-S4315M (15,1kg/0.17s) Accu's: 2x 6V NiMh inbegrepen (accu voor het landings gestel is nog nodig) Extra: Voorzien van schaalcockpit en een extra cockpitkap Voor meer info neem gerust contact op Vraagprijs: 575eu (onderhandelbaar) Eventueel ook zonder motor tekoop voor 200eu