Op 4, 5 en 6 juni vind onder de rook van Assen de Nederlandse EuroContest wedstrijd plaats. De voorbereidingen zijn in volle gang en inschrijven is vanaf vandaag mogelijk. De eerste informatie staat op de site http://f3k.nl/index.php?id=135 En natuurlijk rekenen we op jullie wat betreft deelname. Over twee weken gaan de initiatiefnemers om tafel om goed in kaart te brengen wat nog te regelen. Één ding is zeker, we hebben nog een wedstrijdleider nodig!!! Wie wil niet deelnemen aan de wedstrijd maar stelt zich beschikbaar om op zaterdag en zondag de leiding te nemen. Ik neem aan dat iedereen dit graag van dichtbij mee wil maken, dus als er meer aanmeldingen zijn moeten we assistenten aanwijzen of gaan loten Help actief mee deze wedstrijd tot een succes te maken en meld je aan als deelnemer of vrijwilliger. En ook in Tynaarlo gaat niemand met lege handen naar huis. Natuurlijk nog even een overbodige opmerking. Met een Mini mag je deelnemen tussen de F3K. We vliegen geen aparte klasse. Ik reken op jullie
Meedoen kan alleen met een FAI-licentie. Valt mijn KNVvL-licentie daaronder ? Zo nee: hoe kan je aan een FAI-licentie komen ? Buizerd
Alle leden van de KNVvL krijgen bij het lidmaatschap ook een wedstrijdlicentie. Dus als het goed is moet je al een hebben. Frans
meld je aan Kom op jongens ,er missen nog heel wat bekende namen op de lijst van de eurocontest in assen Waar blijven jullie
Dat zou ik doen maar het is er volledig bij ingeschoten. Nooit meer aan gedacht. Heb jij misschien meer tijd momenteel? Dan ga ik fly-eren op de komende wedstrijden die ik afloop/vlieg. Loet
Het is al gedaan. Robert B heeft de Denen ingelicht. Ik de Engelsen, Duitsers en Italianen. Als ik lid ben van het Franse forum zal ik het daar ook plaatsen. Loet
uppydogeyes: Ja ja ik lees omtrent de TT in Assen op alle F3K Forums "worldwide". Maar ik denks niet dat er veel Yankees komen :usa Misschien wel enkele "Confederates from the South" (Lyon enz...) ? En enkele "slechte Duitsers" zoals Roland Börder en Jens Kleinert Assen is in elk geval zo hoog in het Noorden Wat is eigenlijk de aanmeldingslimiet ? Groetjes, Yves
Minimum aantal deelnemers, geen. Maximum aantal deelnemers, geen. Aanmelden mogelijk tot 28 mei. Iedere deelnemer krijgt een hele leuke waardevolle prijs. Zaterdagavond voor de liefhebbers gezamenlijk eten.
Helaas geen KNVvL lid dit jaar, anders wist ik het wel. Lekker in de buurt (en ik heb een nieuwe tent ). Ach ik kom wel timen..
wat met ons denen, ben lid van de deense modelvliegverbond is dat genoeg. Ben bezig om dit weekend vrij te krijgen op mijn werk, dan kom ik erook aan groetjes edwin
Zou helemaal geweldig zijn!!! De minicamping heeft alle resterende plaatsen vrijgehouden. Reserveer tijdig.
@Frans, is die regeling niet alleen voor NK wedstrijden? ik dacht dat je voor eurotour verplicht een FAI sportlicentie moet hebben. tot zondag
Robert, Daar heb je een punt. De vraag is onder welke vlag wordt de wedstrijd georganiseerd?? FAI = wedstrijdlicentie KNVvL = wedstrijdlicentie T.H.E.O. = ??? Frans
FAI. Licentie verplicht dus. En voor alle duidelijkheid, t/m het jaar waarin je 18 wordt ben je junior. Helaas Robert