Even het draadje naar boven halen. Dit is de kans om veel bij te leren. Ook voor beginners. Eventueel help ik wel mee om je tent op te bouwen.
Het valt me op dat er voor de wedstrijd in Tynaarlo nog niet veel internationale piloten zijn ingeschreven. Of zijn die er wel, maar zijn deze voor ons niet zichtbaar? Met jullie internationale netwerk zou het toch mogelijk moeten zijn wat meer deelnemers te krijgen? Ik heb er in ieder geval veel zin in. Gr. Brian
Engelse, belgische, duitse , friese en hollandse deelnemers, we missen alleen nog wat tukkers Wil iedereen zo vriendelijk zijn om het inschrijfgeld over te maken, je inschrijving is pas geldig wanneer het inschrijfgeld is ontvangen! Bvd.
Nog een paar maar dan even niet direct op het forum: http://robert.blacquiere.nl/f3k_20160528.html Veel plezier morgen!
Oh nog vergeten te melden... Het was super om jullie zo bezig te zien. Wat jullie allemaal niet uit de kleine belletjes enz weten te halen TOP!
Het was idd een goed weekend, zonder alle hulp van de vrijwilligers had dit niet gekund. Zelfs het weer werkte mee, het was ronduit goed weer, warm, zonnig en droog. er was niet veel wind op zaterdag en zondag, maar turbulent en uitdagend mag het zeker genoemd worden, vooral zondag was wat ruiger. De scores worden gecontroleerd en daarna gepost. de voorlopige top 3 voor het NK zijn; 3. Jeroen. 2. Robert Jan en 1e Vincent. Voor de Eurotour is de top 3; 3.Robert Jan. 2. Olaf Starmanns. 1. Vincent Bedankt allen voor de deelname!
Vincent, ben je met andere verf gaan werken? ( wat zit er in) Het is een bijzonder jaar voor je tot nu toe
Mooi weer, supergoede sfeer en een fantastische organisatie maakten het echt geweldig. Heb weer nieuwe DLG piloten mogen ontmoeten en daarnaast ook nog eens veel van het wedstrijd vliegen geleerd. Nogmaals dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt en hopelijk volgend jaar weer een editie. Gr. Brian
Hier nog mijn video impressie van Brian op het F3K Contest Eurotour 2016 Tynaarlo - Brian with a smile en zijn VORTEX DLG - op 28 mei 2016
Hier nog een 2e video impressie van Jeroen & Brian op het F3K Contest Eurotour 2016 Tynaarlo. Brian with a smile en zijn VORTEX DLG - op 28 mei 2016 Jeroen with DLG Nxt & Brian with DLG VORTEX.