Even voorstellen (beginner)

Hallo mijn naam is Klaas Slump.
Ik kom uit Aduard Groningen.
Ik heb totaal geen ervaring met modelbouw heb wel technische kennis due ben er niet bang voor dat ik geen bouwpakket kan bouwen. Alleen zit toch wel met een paar vragen.
Ik zou graag willen beginnen met de aanschaf van een Scania R620 6x4.
Ik zou het liefst een 4-asser bouwen zou alleen niet weten hoe? Wat heb ik allemaal nodig bij het bouwpakket? Heb wel wat gelezen over zenders maar heb er geen kaas van gegeten.
Ben internet wel een beetje aan het afstruinen om een beetje te zoeken.
Zo zag ik ook de MFC-01 tm 03 wat zijn daartussen de verschillen en welke is het best? Geld is het probleem niet het lijkt me echt super hiermee te beginnen alle hulp is welkom

Groeten Klaas

Hallo Klaas

Kijk eens op de site van de NNMG.
Morgen hebben we een Demo in de buurt van jou.
Kun je even kennis maken en vragen stellen aan ons.

m.v.g.
Reinier Vriezema
Voorzitter NNMG
www.nnmg.nl

Bedankt voor de reacties,
Heb alleen een eigen zaak dus moet helaas werken morgen maar zal de website even in de gaten houden reinier.
Mocht ik nog een gaatje vinden kom ik zeker even langs.

Groeten klaas

welkom hier klaas.

ik zal de mfu links laten liggen en voor een beier gaan heb je veel meer mogelijk heden mee.

Welkom Klaas op het forum veel lees en bouw plezier.
Zou inderdaad kiezen voor de beier usm rc 2 daar heb je meer mogelijkheden mee precies wat vwforum aangeeft.
Verder moet je denken aan twee servo,s, accu 7,2 volt ,eventueel andere motor, of je versnellingsbak vastzetten in eerste versnelling dan rijd je truck normaal als je ooit eens op een baan wilt rijden,het bespaart je ook een servo.
Verder moet je denken aan primer en verf,metalen lagers en dingen als je je truck wilt verfraaien.
De standaard motor die bijgeleverd wordt in de bouwdoos is een race monster, vandaar dat men een andere motor kiest, of versnellingsbak vast zet in eerste versnelling.

Bedankt voor de goeie reacties!