Even voorstellen

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Hope78, 30 jul 2014.

1. Hope78

Hope78

Lid geworden:
    29 jul 2014
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en in de wereld van modelbouw. Ik ga starten met plastic modelbouw van in dit geval de Shelby Mustang GT350H 1:24. Ik ben 36, woon in Amsterdam en was op zoek naar iets leuks om mijn vrije tijd mee te besteden naast een drukke baan en gezin. Ik heb al veel tips gelezen op het forum waar ik zeker iets mee kan, dank daarvoor :D Zeker omdat ik niet superhandig ben gaat dat veel helpen.

Ik zal zeker een bouwverslag openen, zodat ook daar de tips gegeven kunnen worden. Ik zag dat er al iemand was die dit model heeft gebouwd, dus ook dat kan handig zijn voor een beginneling als ik.

2. modellmaker

modellmaker verslagschrijvers

Lid geworden:
    25 okt 2012
    Hoi Hope78 (als ik je ze mag noemen)

Welkom in de wereld van de modelbouw.
    Zoals je zelf al hebt ervaren is er zeer veel kennis op dit forum aanwezig.
    Sommige van ons ''bouwen'' al jaaaaaren en weer anderen zijn net als jouw net begonnen.
    Schroom niet als je ergens niet uitkomt, wij kunnen je vast wel helpen.

Waar wij ook gek op zijn dat zijn foto's bij je verslag.
    Vanuit een foto kunnen wij je nog beter helpen.

veel succes en vooral heel veel plezier met alles wat je nog in elkaar gaat zetten.

gr. modellmaker

3. eddd

eddd

Lid geworden:
    6 okt 2012
    Hi, Hope78,

Welkom op dit forum,en wat modellmaker al opperde ,een foto doet wonderen ,succes bij de bouw van alle modellen die nog gaan volgen na de Shelby.
    En schroom niet om te vragen voor advies ,er is genoeg ervaring op dit forum.

gr

Ed

Deel Deze Pagina