Hallo ik ben Ron a.k.a RIP en ben nieuw in de rocketry. Heb mijn aan melding voor tripoli net verstuurd en bij Caveman Rocketry een nike thomahawk besteld. ben al aan het knutselen geweest met 4 norris pakketjes waarvan er twee zijn gelanceerd en nooit meer terug gevonden. Na wat speurwerk stuite ik op wat regels en besloot het volgens de regels aan te pakken. verder doe ik aan airbrush en aangezien ik een eigenstijl en een kleine dosis talent heb, heb ik er nooit een workshop voor gevolgd... mijn collectie aan airbrush gereedschap is groot en groeiende en ben bereid advies te geven aan derden over eventuele aankoop... (er zijn veel te veel instanties die te veel geld vragen) en ik heb mijn huiswerk al gedaan, dus maak er gebruik van. Ik beschik tevens over twee schema's van timers; 1e is de normale 555 timerschema en de tweede bestaat uit een timer met safe/arm functie voor pre-launch testen + een igniter continuity check beiden te gebruiken met een kwik schakelaar of een g-switch. Ik hoop dat men hier iets aan heeft... zijn er trouwens nog mensen uit limburg hier...ik kom zelf uit Elsloo en wie weet als er genoeg gegadigden zijn kunnen we misschien ooit ook een club in het zuiden beginnen qua grensgebied heel aantrekkelijk. Wie weet ooit. hierbij hoop ik u voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet RIP