De inschrijvingen zijn open.Er kunnen dit jaar ook teams deelnemen. Ben benieuwd! European Extreme Flight Championschips
welk team zit ge dan? 3d college of Belgium team Maar nog niemand staat op de lijst.De piloten van vorige editie worden toch terug uitgenodigd dacht ik.(allé,de 10-15 besten toch)
Omdat volgens Ivo heli's enkel vrrrr vrrrrrr vrrrrrrr bezmrhzfqjfkqmljgsdkml doen Is beter in het echt te illustreren. Ps: er zijn ook maar enkele (op de hand te tellen) heli piloten die ECHT op muziek vliegen. Daarvoor moet je al HEEL erg goed met een heli kunnen vliegen.
Ik weet dat Jens, zelfs de "absolute wereldtop" zie je wel eens met een muziekje op de achtergrond vliegen bij competities zoals de XFC en 3Dmasters.
Net de regels doorgenomen, zien er goed uit, lekker duidelijk. Moet een beste competitie worden. Mss wat voor 2011.
Dit is zowat de grootste wedstrijd in Europa, vorige keer al een super organisatie... Ik denk dat het niet veel beter kan als in 2007... we zien het wel. Er mogen maar 25piloten komen dus het is steeds drummen voor een plekje...
jammergenoeg is de locatie tsjechie... Was het in italie geweest ofso had ik er met mn ouders op vakantie gegaan (maar die willen geen vakantie in oostblok vieren...)
Ik vraag mij anders echt wel af waarom, het is er de max... Was super goed weer en alles is goedkoop Ik denk dat veel mensen eerst eens naar daar zouden moeten gaan alvorens een oordeel te vellen... De club waar exfc doorgaat is ongezien hier in België of waarschijnlijk ook Nederland. Er is een bar met restaurant, wifi, webcam, beton piste, 2 oude gevechts toestellen static, een stuk of 10kleine kamertjes met 2 stapelbedden waar je kan overnachten, ...
Nu is het wel meer dan 10 jaar geleden dat ik er was, maar laten we het erop houden dat de levensstandaard een stuk lager ligt dan in NL Het was er wel goedkoop, behalve als je naar Praag gaat, dan betaal je weer meer dan in NL