Weet iemand misschien of er voor Easyfly 3 ook extra modellen te krijgen zijn? De modellen op Rc-sim zijn alleen voor Easyfly 1 en 2. Alvast bedankt.
Het hele idee van Easyfly 3 is dat er zo min mogelijk in zit, daarom is het ook zo goedkoop Voor zover ik weet bestaan er dus geen officiële extra modellen voor deze sim, maar je zou even kunnen kijken of er zelf mensen zo creatief zijn geweest om deze zelf te maken.
even een account maken op Willkommen auf R/C - Sim (is gratis) en daar staan 18 pagina,s vol met modellen en ook nog wat pagina,s met scenery,s.
Wilbert, lees is een keer man. TS, geeft toch aan dat die modellen alleen voor Easyfly 1 en 2 zijn... Tim
had het even niet gezien maar volgens mij zijn er nog niet veel modellen voor die sim beschikbaar, zal binnenkort denk ik wel verschijnen. volgens mij is easyfly 3 nog aardig nieuw?
Als jij zo verder post sta je gelijk alleen . Als jij mijn clubleden gaat beledigen hier op het forum kom je op de negeerlijst en kan je je eigene problemen zelf gaan oplossen. Mvg Johan
sorry hoor, oh ja tim en ik hebben dit allang goed gemaakt via PB was alleen de post vergeten te verwijderen.
[mod] Wilbert: Da's de tweede keer binnen één topic dat je mensen tegen je in het harnas jaagt. Op deze manier is de weg naar een weekje bank bijzonder kort. Je bent gewaarschuwd.[/mod]