Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld, en één berichtje gepost... dat komt omdat ik voornamelijk actief ben op www.modelbrouwers.nl . Eerst even vertellen wie ik ben: Ik ben Jelle, 15 jaar en ik woon in Haarlem. Mijn hobby is modelbouw (lijkt me logisch, anders zit ik hier verkeerd :lol: ) en ik doe alleen statische modelbouw. Ik heb een tijdje terug dit kitje gebouwd: Het is een erg klein vliegtuigje, kitje was 2 euro in de Blokker :lol: Zo groot is het modelletje: Ik heb het vliegtuigje in één dag gebouwd, omdat er verder weinig poespas aan vast zat. Hier de eindfoto's (let wel, het model is erg uitvergroot ((in het echt maar 11,5 cm lang)) en met flits de foto's gemaakt, dus je ziet alles op de foto, ieder foutje, ieder vlekje. Ik heb ook een website met mijn broertje gemaakt ( www.jellesmodelbouw.tk ) over modelbouw uiteraard. Hier staat nog veel meer wat ik heb gemaakt. Jelle
Mooi vliegtuig(je) :lol: p.s: Je site doet het niet bij mij grtzz -=eclipse=- ( -=skyline=-, ook actief op modelbrouwers)
Hey Skyline :lol: Probeer deze link eens? http://www.wyger.nl/usr/jellewebsite/jelle/ Meerdere mensen kunnen mijn site niet zien... jammer. Met de link die ik gaf doet hij het als het goed is wel. :wink:
Welkom op deze site Jelle. Je werk doet me denken aan mijn jeugd. Deed toen net als jij. Maar droomde ervan dat ik ooit modellen door de lucht zou kunnen laten vlerken. Pas dus op met deze site, hier kan je alles vinden over modelvliegen. Kijk goed uit. En geniet. :wink: