F3A wedstrijd/clinic weekend 3-4 September te Bemmel

Discussie in 'F3A' gestart door bob_romijn, 13 mrt 2011.

1. bob_romijn

bob_romijn

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Bij deze wil ik graag te kennen geven dat RMVC "Nimbus" op 3 en 4 September 2011 een "kunstvlucht weekend" houd.

Dit wil zeggen dat er op zondag 4 september een open internationale wedstrijd wordt gehouden met internationale juryleden. Deze wedstrijd telt mee voor de Nederlandse Kampioenschappen (3e wedstrijd).

Op de zaterdag ervoor (3 september) wordt een "clinic" gehouden. Wat houd dit nu weer in?
    Dit houd in dat een deelnemer met zijn coach voor 1 jurylid vliegt. Dit jurylid houd een gedetailleerde debrief met de vlieger en coach direct na de vlucht. Tijdens die debrief vliegt een andere piloot met een ander jurylid, enz, enz. Een piloot zal meerdere vluchten maken maar dan wel bij verschillende juryleden, je vliegt nooit bij hetzelfde jurylid (tenzij op verzoek). Deze juryleden zijn trouwens dezelfde die de wedstrijd jureren.
    Hierdoor heb je een directe 1 op 1 training met een Internationaal jurylid.

Een idee van de voorlopige juryleden (maar kan nog veranderen):

NOR – Tom Erik Sørensen (TBC)
    GBR – Bob Ailles (TBC)
    FIN – Esa Eirola (TBC)
    FRA – André Lozach (TBC)
    NLD – Bob Romijn

De clinic staat in principe open voor iedere kunstvlucht vlieger! F3A-A, F3A-B, F3AX. Let wel dat een bepaald niveau vereist is om een goede training te krijgen..... :)

Op zaterdagavond zal ook een gezamenlijk diner genuttigd worden in de vorm van een buffet.

Dit hele concept heeft wel wat gevolgen op een aantal dingen die we tot nog toe gewend waren:
    - De dag begint vroeg.... 8 uur op beide dagen
    - De inschrijfgelden zijn hoger. Reden is simpelweg de hoge(re) reiskosten van juryleden.

De voorlopige kosten zijn voor de clinic 25 euro per deelnemer en 30 euro voor de wedstrijd. Wees wel op tijd met inschrijven, want vol = vol en dat geldt voor zowel de clinic als de wedstrijd! De uitnodiging gaat ook naar buitenlanders die zeer geïnteresseerd zijn.

Ik heb dit alles ook in een Bulletin samengevat met alle details zoals overnachtingsmogelijkheden etc. en dat kan ik op verzoek toesturen (Ik kan het schijnbaar hier niet aanhangen). Voor een website wordt nog gezorgd.....

Groeten,

Bob Romijn

2. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ha Bob,
    Super dat je dit organiseert. Zal er zeker bij zijn.
    Groet,
    Hans

3. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    Hoi Bob!

Mooi initiatief!

Ben benieuwd naar de bulletin.... ivm camperen etc...

Groet
    Winfried

4. Eolis09

Eolis09

Lid geworden:
    6 jun 2009
    Ik ben ook van partij :D

5. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Helaas.. ik zal er ook zijn :)

6. Henry_Mvsb

Henry_Mvsb

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Ik ook......als toeschouwer :)

7. jobverkerke

jobverkerke

Lid geworden:
    30 mei 2005
    Hi Bob,

zoals al bekend! Ik ben er ook bij. Beide dagen natuurlijk.

Fantastisch initiatief, en wellicht een hele mooie opstap naar een officiele Worldcup wedstrijd in 2012! Misschien willen we dat helemaal niet meer als we zo'n clinic/wedstrijd combi hebben gehad!

8. bob_romijn

bob_romijn

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Weer eens wat berichten van onze wedstrijd/clinic op 3 en 4 september aanstaande.

Inmiddels is aan een website gewerkt, maar die is nog niet geheel af, Low lands cup - Nimbus.
    Hier is al meer informatie te vinden, maar is nog niet geheel af. Je zou je ook via de website aan moeten kunnen gaan melden, maar dat werkt nog niet.

Toch kun je al inschrijven als je een email stuurt naar mij aan voorzitter@rmv-nimbus.nl.
    Geef daarbij op de volgende informatie:

Naam:
    Straat:
    Postkode:
    Telefoonnummer:
    Email adres:
    Deelname aan: O Clinic (€ 25,-)
    O Wedstrijd (Subcommissie 20,- euro)
    Frequentie:
    FAI Licentie:
    Hoeveel Zaterdagdinertickets:
    Fotootje:
    Opmerkingen: ________________________

Kom je alleen als toeschouwer, maar wil je wel Zaterdagavond mee eten, dan moet je ook even laten weten.

Je krijgt ook nog een bulletin opgestuurd waar nog meer info in te vinden is. Dit bulletin wordt ook op de site geplaatst.

Zoals je ziet zijn de kosten voor de clinic 25 euro per deelnemer.

Belangrijk!!!: Nederlandse wedstrijddeelnemers moeten inschrijven bij de SubCommissie (alhoewel ik wel graag weet dat je komt :) ). Dit geldt alleen voor de wedstrijd!!!
    Voor de clinic moet je bij ons (Nimbus) inschrijven, want je bent niet automatisch ingeschreven.

Voor de clinic kun je zelf de programma's kiezen die getraind worden. Dat kan dis P11 of F11 zijn, maar ook P13 of F13. Alleen de rollende cirkels wordt wellicht wat moeilijk bij ons.

Er is een maximum aantal deelnemers van 30.

9. bob_romijn

bob_romijn

Lid geworden:
    23 aug 2005
  10. bob_romijn

bob_romijn

Lid geworden:
    23 aug 2005
    We kunnen nog wel wat inschrijvingen gebruiken......... Dus inschrijven maar.

11. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

... ingeschreven voor dit top-initiatief!

12. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Ik had geen foto meegestuurd, je kunt deze gebruiken:

Eigenlijk is dit gewoon stiekum even dit topic voor je omhoog schoppen zo op het tijdstip dat veel mensen nog even op internet kijken... ;)

13. de Fotoman

de Fotoman

Lid geworden:
    23 mrt 2011
    Ik hoop in de gelegenheid er bij te kunnen zijn op 4 sept, lijkt mij interessant zoiets eens
    te mogen aanschouwen.

Wilko

14. jobverkerke

jobverkerke

Lid geworden:
    30 mei 2005
    Hi Bob, ik zit nu nog op Lanzarote. Batterij opladen ( geen lipo's...) ben zondag weer thuis. Da
    N zal ik me inschrijven, wordt weer flink trainen. Heb alle trainingsmaatjes zwaar verwaarloosd, heb sinds Ashford niet meer gevlogen ;-(. Maar heb er nu weer energie voor!

Genoten in de USA?

Groet Job

15. Richardvw

Richardvw

Lid geworden:
    23 okt 2007
    Ik vond het al zo stil .... ik ga donderdag met vakantie, nog niet getraind na d evakantie nog maar 1 weekend te gaan. Wordt dus weer niks dit jaar, en dat met al dat high t
    ech spul.

gr richard

16. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Sinds Sivrý heb ik een vlucht of 35 gemaakt, voor mijn doen belachelijk weinig, je kunt ook 'overtrained' raken, merkte ik.

Tussen nu en donderdag kun je nog zo'n 15 goede trainingsvluchten maken, Richard :)

17. Richardvw

Richardvw

Lid geworden:
    23 okt 2007
    Zou kunnen, ware het niet dat ik ook nog 200 km moet fietsen van mijn sponsor vanwege de vakantie die eigenlijk al begonnen is. Trouwens die 15 vluchten is niet genoeg om in vorm te komen, misschien net genoeg om de kist een beetje te leren kennen, maar ja ik zal het beste er van maken. Tot ziens in Bemmel, helaas maar weinig deelnemers aan de clinic.

gr, richard

18. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Richard, de lijst is nog niet bijgewerkt. Er zouden dus best al aardig wat deelnemers kunnen zijn. In ieder geval Henri en ik naast Roy en jij die er nu op staan.

19. bob_romijn

bob_romijn

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Klopt, maar dat zijn dan ook de enigen....... 4 dus. :-(

De man van de site is op vakantie en zal binnenkort worden geupdate.

Voor het gemak heb ik Job nog niet meegeteld.

20. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Wat wil je nog meer, je hebt al vier topvliegers.. wat een rijkdom :p

Zonder gekheid; ik hoop wel dat er meer mensen komen, ook internationaal.. daar geen zicht op? Op Ashford geen mensen die toezeggingen gedaan hebben oid?

Deel Deze Pagina