Gert weet ik nog niet de knol moet afgesteld worden (geen 3d uitslagen) mijn oude kist moeten nieuwe rol servo s in,en helemaal nalopen (vliegt ook al weer7 jaar) de rooie 330 s maakt ik klaar voor henk steneker mijn nieuwe 330 l is nog niet klaar ,mischien lukt het nog voor het seizoen. dus ik weet het nog niet remke
Het team Suderwick zal er ook bij zijn met 3 Vliegers wij hebben ook het mailtje van Remko gehad Met vriendelijke groet; Marcel
Da zack je vertelle. Het plaatsje Suderwick licht naast Nederland in het grens gebied bij Dinxperlo hebben we een mooi veld met alles er op en eraan. Team Suderwick bestaat uit 3 Vliegers Mark Maibom en Arnd Weikamp en Mehdi Kock en hij is tevens de jongste vlieger die in de f3a-x mee vliegt 10 jaar oud. Mark vliegt met een Krill Yak. 55 Arnd met Knol extra 2.60 en Mehdi met Knol Extra 2.60 en 3.10 Groeten Marcel
Ah, kijk eens aan. Mark Maibom vloog al eerder in de F3A-X mee, en ik zie hem veelvuldig op rc-network.de voorbij komen, die is goed bezig Ben benieuwd, dan doen er ook Duitsers mee, dat is altijd leuk Grt.
mark maibon ik denk dat ik die gast ken vanop acro masters zijn 3W yak was wel niet zo mooi als de normaal geairbrushde versie's
Gino, jij hebt komentaar hoe een vliegtuig eruit ziet ? willen we het eens over een besmurfde witte extra hebben ?
ola niks tege mijn kleurenschema e als ge nu nog een rood kruis ziet hebde veel verbeelding ze met die sterren enal
hahaahahahahhahaahahahahah sterren of nie Gino, .... da maakt geen verschil... ps: die 09? Is da het noodnummer Trouwens, waarom is 3/4 van da gerief op die foto weer van mij ?
Och ja, ik hoorde dat ie al 500 vluchten erop had staan, dus misschien kan een nieuw folietje toch geen kwaad