nee alsek al die vlieguren van mijn zender bijeentelt krijgek 90.35h dus 10min per vlucht iets minder soms op een wedstrijd en telt zelf maar uit e
Mja doet van die uren maar HEEL WAT AF... al dat programmeren enzo is zeker al heeel wa uren. Dan nog al die minuten dat ge op de grond staat enzo
Ge vliegt meestal veel minder vluchten dan ge zelf denkt, ik schat 80 - 130 vluchten. Ik ga het dit jaar eens wat bijhouden!
Voor geinterseerden die meer F3M wedstrijden willen meedoen dan zijn dit de data; 10 mei;Bertrix 5 juli;Helchteren 18-19 juli;Tongeren 6september; Gerpinnes 27 september; Brecht
Even weer onder de aandacht brengen en dit met de vraag;wat of welke programma's gaan er gebruikt/samengesteld worden?
Gaat dit nog door? He allemaal, Ik zat ff te internetten en kwam deze f3ax forum tegen. Leuk! Kan ik ook eens wat kletsen hier. Gaat deze meeting door of is dit een idee geweest? Greetz Andries
Ik denk dat we niet tot een goede verdeling zouden komen qua programma's lol we laten het maar zo hehe