Zondag 25 april start weer de NK F3J met een wedstrijd in Heeze bij modelvliegclub de Starthaak. Alle info is te vinden op NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP F3J . Een uitgelezen kans om eens kennis te nemen van de F3J sport.
Filmpje Een filmpje gemaakt afgelopen zondag in Heeze door Pascal van Ool. [URL=" - NK F3J 2010 Heeze[/URL]
2e wedstrijd F3J competitie Zondag 13 juni is de 2e wedstrijd om het NK F3J zweefvliegen. Dit keer in de nabijheid van Rietmolen vlakbij Neede in Twente. Alle info natuurlijk weer te vinden op: NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP F3J
aan het einde van het filmpje zie je frank met zijn een nieuwe versie zender( zit een motion-sensor in)
Laatste F3J NK wedstrijd seizoen 2010 De laatste wedstrijd om het NK F3j wordt a.s. zondag 3 oktober gehouden bij de modelvliegclub Kennemerland. Op de websites Modelvliegclub Aeroclub Kennemerland en www.stootkop.nl is alle informatie te vinden. Kom gerust kijken !!!
Ben even wezen kijken, waaide hard maar de pret en competitie was er niet minder om, zag er nog wel 1 al spinnend naar beneden komen en achter de dijk de grond in gaan (was dat nog een beetje goed gekomen?) Grt Lyckele
Hey Lyckele, Zoals Lesley zegt: Mooie foto's. Zie dat je m'n Aspire bij het aanvliegen voor de landing ook hebt gekiekt (de onderste van de 2) Met een beetje ballast (uiteindelijk ongeveer een halve kilo!) was het best te doen. Paul
Mooi foto's! Ik dacht dat alleen de romp van de xperience stuk was? Uitslag wedstrijd: 1. Pip Velthuys 2. Peter Zweers 3. Karel van Baalen Uitslag NK: 1. Peter Zweers 2. Pascal van Ool 3. Karel van Baalen Volledige uitslagen zijn binnenkort te vinden op: NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP F3J
Het zag er gaaf en leuk uit, vond ik (en mijn vriendin ook) Ondanks de harde wind was het volgens mij wel een geslaagde dag! Gefeliciteerd met de uitslagen en ik hou het voorlopig bij recreatief F3J vliegen Grt Lyckele
zover ik weet geen foto,s en oorzaak was toen onbekent. uitslag: 1 Pip Velthuys 2 Peter Zweers 3 Karel van Baalen