Ook dit jaar zijn we weer van harte welkom bij Modelbouw Vereniging Jules Verne te Doornspijk (Elburg). Op 16 juli 2016 mogen we weer gebruik maken van het mooie veld, gelegen tussen de bossen en houtsingels vlakbij het Veluwemeer. Altijd een recept voor mooie thermiekbellen en vliegen met ooievaars, zee- en visarenden. See you in Doornspijk! Hier vindt u meer informatie over deze wedstrijd.
Jammer Bieze! Had je je al opgegeven? De taken voor de wedstrijd in Elburg staan online. Je vindt ze hier!
Nee, volgens mij niet… En als ik m'n agenda zo bekijk wordt 27/8 (MACH herentals) en 3/9 ook al ten zeerste twijfelachtig… GRmbl...
Hallo allemaal, ik kom graag kijken naar deze wedstrijd in Elburg . Ben erg geinteresseerd al weet ik er weinig van. Ik hoop na a.s. zaterdag er veel meer van te weten. Iedereen succes gewenst!!
Hallo Knikvleugel, je bent van harte welkom. Hou wel in de gaten of de wedstrijd doorgaat, dat kan via dit draadje. Vooralsnog zien de verwachtingen er positief uit.
De wedstrijd in Elburg zal volgens planning doorgaan! Het weer lijkt prima, in het noorden van het land in de ochtend misschien wat miezer, in Elburg zal dat meevallen. Wel zal er een constante wind staan van ca. 5 m/s, maar dat mag de pret niet drukken. Tot morgen allemaal!
De voorlopige uitslag staat op www.mvjv.nl. Even naar beneden scrollen....staan ook nog enkele foto's. gr Gerhard
Zo, dat is even wat anders dan achteroverleunen met je zender op je buik! Afgelopen zaterdag in Elburg voor de eerste keer een DLG wedstrijd gezien, TOP dag gehad. Leuke mensen gesproken en ik denk wel dat ik geinfecteerd ben met het DLG virus, zeker voor wat betreft het bouwen van een DLG. Maar zoals altijd wil ik het naadje van de kous weten om, als ik eraan begin, het tot een goed einde kan brengen. Dus ik zal nog wel DLG piloten lastig vallen met mijn vragen. (sorry) Hier nog wat foto's van deze dag .
Hier nog een foto van het podium: 1: Alex Hoekstra - Tweagle TD 2: Loet Wakkerman - Tantalus 3: Jeroen Kole - Stream NXT Gefeliciteerd mannen! Daarnaast natuurlijk iedereen bedankt die de wedstrijd mogelijk maakte!