Fatshark Dominator V3 van HK echt? of V2 met eigen upgrade?

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Ard Schell, 23 okt 2015.

1. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Ik heb bij HK Europe een Fatshark Dominator V3 besteld omdat deze op voorraad is. Prijs € 307,99. Bij afrekenen ging de prijs flink omhoog in €. Raar. Op de foto is een zwarte face plant te zien en bij fatshark zelf is hij wit en volgens mij geïntegreerd. Ook raar. Er wordt niets over de resolutie gesproken. De V2 is niet meer te vinden op de site van HK. Raar!
    Nu heb ik sterk mijn twijfels dat HK de V2 zelf heeft omgebouwd naar V3.

Hmmmmm.....

2. yamahaman

yamahaman

Lid geworden:
    9 dec 2009
    Nee de v3 heeft een resolutie van 800x600 tegen de v2 640x480 ,alleen heeft de v3 een kleiner beeld 16:9 30 fov en de v2 4:3 35 fov.
    Mag ik vragen wat de prijs was dan ?.
    En een ventilator is gewoon los te koop,heb er zelf op mijn v2 nog geen last van gehad.
    Ik wacht wel op de 720p versie dan ga je echt vooruit ,voorlopig bevalt mij de v2 nog prima:) .
    Maar ben uiteraard wel benieuwd naar jou bevindingen.

3. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Volgens HK order heb ik betaald inclusief verzenden € 313,46 in werkelijkheid is het via Paypal inclusief verzenden € 330,14. Nagenoeg alle specs op de site van HK bij Dominator V3 zijn gelijk zoals ze horen voor de V3. Ik krijg hem maandag binnen.

4. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Heb mijn V3 binnen en alles werkt perfect. Echt super. Moet nog een TX race band bestellen. Bij HK is nu alles uitverkocht.

5. Japie.G

Japie.G

Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Paypal neemt ook een bedrag he! Dat vergeet iedereen. Paypal is niet gratis!

6. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Kosten Paypal zijn voor de verkoper en niet voor de koper. Verschil was zo groot dat heb ik niet eerder meegemaakt. Prijs in Euro staat bij alle warenhouses nu hoger en gelijk. Klein verschil snap ik, maar dit was te groot en niet logisch.

7. Japie.G

Japie.G

Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Nope, paypal neemt een lagere koers dan de actueel geldende. Winst voor paypal!

8. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Oke, dat zou inderdaad kunnen....

9. yamahaman

yamahaman

Lid geworden:
    9 dec 2009
    Heb mijn V3 binnen en alles werkt perfect. Echt super. Moet nog een TX race band bestellen. Bij HK is nu alles uitverkocht.

Hoi Ard mooi man,weet niet wat voor bril je eerst had maar hoe is het beeld ten opzichte van je vorige bril.

10. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    het verschil zal ik het weekend omschrijven dan ga ik FPV vliegen. De randen van het zichtbaar beeld lijken soms niet scherp als je daar naar focust. een curves screen of curved lens zou dit moeten oplossen. Misschien in de toekomst Fatshark? Mijn oude is de eerste Predator 4:3 waar ik heel lekker mee vloog. Ik gebruikte Anti Fog met een watte staafje om zo de condens tegen te gaan. Zo had ik geen beslagen schermpjes.

11. yamahaman

yamahaman

Lid geworden:
    9 dec 2009
    Ook een goede tip anti fog als je er last van hebt.
    Kijk naar je ervaring het weekend uit,niet dat ik de v3 gelijk zou bestellen ,maar vind de verhalen en ervaringen leuk om te lezen van anderen.
    Ben zelf van plan om met mijn blade 200qx vrijdag als de tijd het toelaat fpv met mijn v2 te gaan vliegen,zou redelijk weer worden.
    Ben dus zeer benieuwd naar je testvlucht het weekend :)

12. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Gaan we doen.
    Thanks!

Deel Deze Pagina