Op de site van Fatshark kan ik niks vinden, maar wel op rcgroups. New Fat Shark Dominator - specs/photos - RC Groups
Ik hield deze ook al in de gaten, maar ik spaar denk ik toch door voor de foxtech bril. Ik denk dat fatshark die van foxtech goed in de gaten heeft gehouden en nu met een aftreksel van deze op de markt komt. FOV is 30 graden op de fatshark en de foxtech is iets ruimer met 32. Beiden op 640x480 maar ik ben benieuwd naar de headtracker die fatshark gaat gebruiken. Die van foxtech schijnt superieur te zijn.
wat wil je weten bernie, heb ze al 3 weken liggen.. En die brillen van Foxtech ook, alleen is foxtech niet de farbrikant. Dat zijn gewoon handige retailers. Heb de andere bril alleen maar even bekeken maar de video is prima. alles in 1 headset maar wel beetje prijzig... verder nix mis mee... alleen de standaard rubbers zitten niet lekker. daar heb ik al andere voor liggen die veel beter passen
eigelijk is hij hetzelfde als de oude versie, alleen heeft de oude de lenzen er voor ziten wat een groter FOV geeft. de pixelgrote word daardoor ook iets meer dus wat minder scherp en minder kleur als nu de doms zonder die lens. Ik vlieg zelf nu ook met een Dom en was even wennen maar hij zit wel stukken beter.. Neem hem mee op de volgende meet, kunnen we zelf vergelijken Neem misschien ook die Fox (laten we maar zeggen) mee.. werkt allemaal prima
als leo meerdere video brillen mee neemt En die worden allemaal aangesloten op 1 en de zelfde camera,,met vaste opstelling Is beeld en licht gelijk,,dan zou dat een eerlijke test zijn,ben beniewd Rob
moet ff kijken wat ik meeneem, moet nog steeds bijkomen van montfoort... had me goed gesloopt de hele dag in die zon..
Ff een duikbril scoren (wat niet zo moeilijk is aangezien mn vader in het zwembad werkt) en ik voel een mod aankomen
Duikbril? Beter een skibril en een mask van Rob (robot op dit forum). ski goggle [ mask ] - RC Groups http://www.modelbouwforum.nl/forums/fpv-first-person-view/125985-sky-bril.html