hallo, ik wil binnekort mijn eerste fpv vlucht gaan maken maar wil eigenlijk eerst even wennen met het vliegen met een fatshark bril nou heb ik realflight 4.5 op mijn laptop, en die heeft nog een VGA aansluiting waar ik een externe monitor op aan kan sluiten kan ik deze gebruiken icm de fatshark AV kabel om mijn laptop te laten denken dat de fatshark een monitor is ? ik stel de vraag doelbewust omdat nerigens op internet een kabel van VGA naar fatshark jack te vinden is, ook zijn er verschillendeindelingen bij deze jack's: ra ra, welke indeling gebruikt fatshark? ik wil het liever niet "gewoon proberen", ik weet niet of dit kwaad kan... ook is de VGA > RCA converter hierboven meestal bedoeld als video-in (van bijv. een video camera)icm. een stukje software, kan ik dat wel zomaar als video-out gebruiken? of heb ik dan ook bepaalde software nodig? iemand enig idee, Gr Onno
ik ben er net mee aan het stoeien. ik ben bang dat het niet gaat werken om dat de pc cq laptop de vga niet ziet als monitor.
hallo, ik denk dat wij zeker de enige niet zijn die dit wel zouden willen ! ook denk ik dat als de fysieke verbinding goed is de rest een software probleem is , en daar vinden we wel wat op gr onno
Hallo, Kijk! Daar kunnen we wat mee roelof! Is dit iets wat je zelf heb gedaan/getest of heb je dit ergens gelezen (zoja linkje ) Werkte het goed? Gr onno
ik had er nog 1 op zolder Het werkt,is goed mee te vliegen Als ik naar mijn buro blad van pc kijk Is het wat minder,,veel minder Rob
Sorry, Maar als ik zo de connectoren bekijk is het een VGA -> composite aansluiting. De VGA gaat in je laptop en de composite op je televisie. ipv van je televisie kun je dus gewoon je Fat dinges aansluiten. Geel aan geel en je kunt vliegen. Frank
Als je een vga monitor wil gebruiken voor fpv moet je deze kopen DVD PC VGA RCA S-video to VGA Monitor Converter Switch | eBay
Onno wil juist de andere kant op, van VGA naar video. Is wel zo'n zelfde soort convertor, heb er nog een liggen hier, werkt prima. Gebruik hem niet meer, dus is eventueel te koop.