Ik zoek even wat hulp want mijn troubleshooting gaat in rondjes merk ik en wordt er gewoon gestoord van.
Heb 4 little bee 20a ESC's.
Met BLheli suit de laatste blheli versie op de ESC's geflashed.
TX programming uit gezet, dampening light aan, motor timing op medium high, startup power op 1.00x
Verder de draairichting aangepast zoals t moet zijn.
PPM min throttle heb ik op 1020ms
PPM max throttle op 1960ms
Nu verbind ik mn naze met de PC, motor tab, zet de master schuif op 2000
Lipo er aan, eerst 3 oplopende piepjes, 1x lage piep.
Ik zet de schuif op 1000, 1x hoge piep.
Al mijn motoren kan ik nu met de losse schuiven laten draaien.
Ik trek de lipo los, disconnect de naze en haal de USB weg.
Nu zet ik de quad op de grond, met props, zender aan, lipo er in.
Alle ESC's hebben 3 oplopende piepjes, en 1 lage piep.
Vervolgens hebben alleen ESC 1 2 en 4 een hoge piep, ESC's 3 doet eigelijk niets.
Als ik arm draaien ook alleen motor 1 2 en 4, 3 krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang.
Heb alle ESC's om het eea uit te sluiten nogmaals met BLheli geflashed en bevestigd dat alle settings behalve motor direction t zelfde zijn.
En nu?
Voor mijn gevoel doorloopt ESC 3 zijn startup sequence gewoon niet volledig, maar waarom?
Via de Naze lijkt t allemaal gewoon prima te werken maar t is net alsof hij hierna zijn callibratie vergeet en gewoon weer wacht op een nieuwe.
Het is nu zelfs zo dat ik de ESC via de Naze32 kan calibreren, alles gewoon goed functioneert.
Ik haal hem van de Naze af en krijg dan direct daarna alles gewoon met de zender perfect gearmd.
Wacht ik echter even (zo lang als t duurt om de props er op te zetten) dan ineens werkt motor 3 niet meer en armed ESC 3 niet meer.
Iemand een idee?