Voor de mensen die er niet bij waren of nog willen nagenieten is hier de nieuwe Jets over Pampa film: Vorig jaar kreeg ik veel positieve commentaar op de film en daarom heb ik dit jaar weer alles uit de kast gehaald om de vorige te evenaren of misschien zelfs te overtreffen, dat maken jullie maar uit De film van dit jaar is te bekijken op de Jets over Pampa pagina van de website van PMF. De film van vorig jaar is HIER te bekijken. Veel plezier ermee! Nard
Een prachtige film Jammer dat die gore muziek het mooie geluid van jets wegstemd. Zonder muziek zou hij helemaal perfect zijn :?
Misschien handig om indien mogelijk een rechtstreeks linkje te leggen naar de film van 2005, ik kwam er pas halverwege achter dat ik naar de 2004 versie zat te kijken :~. Oops nu zie ik het, beetje onduidelijk met de links in jouw bericht, hadt snel de onderste geklikt zonder alles te lezen. Macht der gewoonte om snel op HIER te klikken. Compressie van het 2005 filmpje is in ieder geval beter dan de 2004 versie, deze was nogal eens onrustig. Verder mooi gemaakt, ook wisseling van de muziek bij de overgang naar een ander toestel. Mijn voorkeur gaat wel uit naar pure muzikale stukken (geen zang), wel of niet aukostisch. Misschien geeft de film een vertekend beeld, maar de verdeling schaal en funjets lijkt hierin 1 op 1. Rick
@Bertus: Als je de muziek niet op de film zet lig de gemiddelde kijker na 3 minuten al met zijn kop achterover te snurken. Maar ik zal bij volgende films kijken of de muziek misschien niet wat stiller kan... @Rick NT: Ik heb de link naar de film van vorig jaar in kleiner lettertype gezet. Compressie van de film 2005 is idd beter, het bestand is dan ook 2 keer zo groot. Ik had geen plaats meer om de oude film in oorspronkelijk formaat te houden. De muziekkeuze is niet makkelijk, wees daar gerust van. Ik probeer zo weinig mogelijk zang te nemen maar als mijn gepaste muzikale stukken op zijn moet ik naar de 'gewone' nummers. Hoe het zit met de verdeling fun-jets vs schaal weet ik eigenlijk niet. Als ik niet aan het filmen was zat ik in de frequentiecontrole en daar volg je het luchtruim niet zo. @Iedereen: Bedankt voor de (vooral) positieve commentaar! Hoewel de opmerkingen zeker ook welkom zijn, het kan alleen maar beter worden
Ik heb ontzag voor de piloten en hun vliegtuigen. In 1 woord geweldig, een dure jet vligen is tot daar aan toe maar dan ook nog op een meter over het veld heen suizen...... Geweldige film Grt, Berto.
Nard ik vind de film verder ook prachtig hoor. Ook hoe je de muziek erbij heb gemonteerd is mooi passend. Maar ik hoor liever het geraas van de motoren. Ik denk dat alle jet lief hebbers dat willen. Dat inderdaad neutrale mensen er muziek bij willen kan ik inkomen. Maar de manier van filmen vind ik echt super. Ik vind het al een prestatie als ik het model in de zoeker zie Dan heb ik het nog niet over bibbberen :?