Heey, Ik zit al heel lang te denken.. Hoe wertk nou zo'n pompje in je benzine filter van pkracing op batterijtjes..:S.. Kan iemand mij dat vertellen greeetz Rick 8)
gaat gewoon met de hand je knijpt in dat blauwe stukje en je bent brandstof aan het pompen naar de motor.
oohwik snap het al.. nee nitro ik dacht dat het misschien een elektrisch pompje was. Dus vandaar de batt. Greetzz Rick
maareuh heb je een choke (pompje) op je tank heb je dat niet nodig, ebn zoals op een ander topic aangegeven staat het niet echt op een 1/10 meet iets voor monsters grrrr***
hopen op een goed rapport en dan ofwel zaterdag of zondagvoormiddag achter men savag haha men vingers jeuken...
wat voor een SAVAGE ga je kopen nitro ¿¿?? ik hoop dat ik january mijn SS kan kopen licht even aan verkoop van mijn drumstel moet eerst die verkopen van mijn ouders :cry: anders had ik em volgende week al
waarschijnlijk de .21 omdat men handelaar die nog heeft staan en als er bij hpi geen meer in stock zijn is het wachten tot februarie... da .25 zou te hoog zijn in kosten, moet toch ergens grenzen leggen é...
je kan ook een SS kopen lekker zelf bouwen betere motor en meerprijs valt heel erg mee daarom koop ik die en start benodigd heden heb jij al :wink:
Deze bedoel je? Ik heb hem op mijn savage Je stopt hem gewoon net als een normale benzine filter tussen je tank en carb, en dan knijp je in het zwarte om benzine naar je carb te halen, net als een primer pompje op je tankje. Ik heb geen primer pompje dus is dit filter echt handig
Een veel simpeler oplossing is om gewoon de uitlaat met je vingers dicht houden en dan starten, dan bouwt ie ook druk op ...
Dat is lastig met een trekstarter, de uitlaat dichthouden, de auto omlaag drukken en aan het touwtje trekken. Een passend dopje op je uitlaat kan dit oplossen. Dopje erop, paar keer trekken, dopje eraf en gloeier erop en starten
wat roelof bedoet denk ik is dat je op je stinger een soort van zelfgemaakt dopje van het een of ander steekt en dan moet je je stinger niet meer toehouden
Ik leg altijd mijn hand over het luchtfilter, komt er geen lucht door de carb. naar binnen, heeft hetzelfde effect als je vinger op de uitlaat. En ik heb een trekstarter :wink: