Als het weer een beetje mee blijft werken dan wordt morgen op het veld van modelvliegclub Gooi en Eemland de finale van het Nederlands Kampioenschap F3A gevlogen. Op basis van de eerste drie wedstrijden is er een ranking ontstaan. De top 5 van die ranking zal morgen het F09 programma vliegen. zie: http://airtoimedia.nl/web/upload/vdVechten/F-09-info-k.wmv De top-5 vliegers zijn zowieso geplaatst voor het NK-F3A van volgend jaar. De andere vliegers vliegen het P09 programma. De beste 3 van de lijst zijn ook automatisch geplaatst. Alle vliegers zullen dus hun uiterste best doen om deze vaste plekken te veroveren.... De wedstrijd begint rond 10:00.... Groet WInfried
Ha Winfied, ik was er eigenlijk al van uit gegaan dat het niet door zou gaan met de voorspelde windkracht 5 en de 80%, 8mm regen op de KNMI site. Als het door gaat kom ik kijken maar vrees het ergste voor de weersomstandigheden.
Windkracht 5 mag het probleem niet zijn, toch? 80% regen wel, maar ja, de voorspelling voor vandaag was ook niet goed, en het is hier (utrecht) eigenlijk de hele dag mooi weer geweest.. of dat hoger in NL ook het geval geweest is, weet ik niet.
als norm wordt Teletekst pagina 704 aangehouden. Dit staat op de agenda om tijdens te vergaderingen te bespreken. We zouden het meer regionaal georienteerd kunnen bepalen bijvoorbeeld. Ikzelf heb vandaag ook ff getraind, straf windje. Maar wel droog, zowel in Hoofddorp als in Tilburg. Dus hopelijk hebben we morgen geluk.
Ik dacht dat in de laatste vergadering dit gewijzigd is in de info die de KNMI aanlevert omdat men de ervaring had dat deze, voornamelijk wat de wind betreft, wat nauwkeuriger is dan teletekst.
Hoi Hans dat dachten wij eigenlijk ook. Echter hebben we dat nooit vastgelegd in notulen en is er op de tweede vergadering niet meer over gesproken. Alleen op de eerste, dat is ons (SC) allen ontschoten. Dus hebben we dit seizoen gewoon doorgedaan met de oude norm. Duidelijk dus dat we dat dit voor komend seizoen moeten aanpassen. groet Job
Goed nachtrust en morgen een paar mooie vluchten toegewenst. Ik kom het morgen in ieder geval bekijken.
thanks, jij ook. En gezellig dat je ff komt kijken. Ben erg benieuwd hoe iedereen zal vliegen. Het F-programma is toch wel uitdagend en zeker leuk om te zien. tot morgen
We hebben het F programma natuurlijk al in de praktijk gezien tijdens de B/C wedstrijden De kans is aanwezig dat ik morgen ook kom kijken.. mag je ook van die stadion-luchthoorns meenemen om je favoriet aan te moedigen?
Tuurlijk mag dat, Spandoeken, toeters, clubkleuren, smink.... we maken er een feestje van.... ;-) Maar natuurlijk wel met respect naar de vliegers... dus ff stil als er gevlogen wordt... beetje het wimbledon sfeertje nabouwen ;-) Mooie afsluiting van een mooi seizoen
Hier in belgie zijn er cd's met 'foute muziek'. Dit zou leuk zijn als iedereen in een echt fout uitfit komt vliegen.En dan een 'foute' freestyle vliegen maar dit is bij F3A niet het geval.Misschien ideetje voor F3P. Groeten
En natuurlijk hard '0 punten 0 punten' roepen als 'de concurrent' een figuur vliegt mss. dat ik mijn dinnetje nog kan laten streaken, ze heeft sinds kort ook die glanshampoo
Ik ben even wezen kijken.Mooi weer was het niet,behoorlijk wat wind en regen.Heb wel een paar foto's gemaakt
Hebben de helden toch gevlogen? Toen ik vanmiddag wakker werd P) keek ik uit het raam en dacht ik.. nah.. die zijn niet aan het vliegen. Heb zelf nog wel gevlogen met m'n Extraatje 260, maar dat was snel even als het droog was vliegen en dan weer binnen zitten.. Is de hele wedstrijd gevlogen, of is er toch afgelast?
JaJa, de bikkels hebben 'gewoon' gevlogen. Je bent 'A' vlieger of niet ;-) We hebben behoorlijk mazzel gehad, eigenlijk was er alleen een onderbreking nodig tijdens de 2-ronde van P. Een klein half uurtje wachten en we konden weer door. Er is wel wat gemiezer geweest, en slechts een klein beetje wind... (Understatement van de dag) wat vooral tijdens de landingen nogal wat rare effecten opleverde. Ik zal zo ff de scores verwerken en publiceren. FF uit het hoofd: 1. Derk van der Vecht 2. Job Verkerke (Tatatatata ;-) 3. Sjoerd Schrichte 4. Haijo Berendse 5. Danny van Vliet (die was er helaas niet om zijn plek te verdedigen) 6. Ferry van Meerkerk 7. Eric Jochems 8. Ed Heemskerk 9. Winfried de Vries ... de rest was er helaas ook niet..... Wel gezellig veel C en B vliegers die toch even kwamen aanmoedigen.... helaas geen toeters en spandoeken....
Stelletje bikkels Tsja, wat zal ik zeggen, volgende keer maar.. ik zei ook 'er is kans dat ik aanwezig ben' Dan was het een paar km noordelijker toch nog veel beter weer in NL. Gelukkig maar. Job 2e plek, zal een dansje gemaakt hebben? Dan kon Job toch wel streaken voor jullie?