Nou, na gisteren de 3e NK F3P gevlogen te hebben rest er nog 1, de finale in Markelo. Voor mij een leuke motivatie om toch eens te gaan trainen om uiteindelijk 3e te blijven voor het NK (Raymon begint me bijna in te halen). Ook in de A-klasse tussen Job en Jeroen kan het nog wel eens spannend gaan worden (3e of 4e plek) In de B heeft Martijn een iets grotere voorsprong op Koen, maar je weet het maar nooit Hier dus (lekker vroeg, ik weet het) het laatste wedstrijd-draadje voor dit f3p-seizoen.....
I`l Be There... Ik heb waarschijnlijk ook een aantal servo`s mee d47 en D47S Mischien ook een aantal shockfly setjes.
Dat is mijn favoriete Shocky (GERNOT BRUCKMANN Toch) van dit moment het mooiste model tot nu toe...........hoe bevalt die, Zelf gespoten??? gewicht, uitrusting vertel vertel. Mvg,
Misschien heb je hier wat aan Daniël? http://www.modelbouwforum.nl/forums/showthread.php?t=51538&highlight=shockiefly grt, Fabian
De setup. 3x Ds 47 1x cc 10 1x Shulze 435 1x Strecker 195 03 ( de 3s Versie) 1x Carbon 8*4 prop 1x Flightpower light 3s 350 mah. ( super accu) Vliegklaar gewicht 132 gram met accu. Gespoten door Jeroen van Gog idd een GERNOT BRUCKMANN, word zondag ingevlogen in alphen.dan weet ik meer.
Toeschouwers zijn van harte welkom, dan hebben we niet het idee dat we er alleen maar voor ons zelf staan
Ja dat ken jij niet he haha meschien dat je dat dan toch maar eens moet doen. dan maak je volgend seizeon meschien nog kans op de laaste plaats in de a