hallo beste bouwers waar kan ik deze vlagjes kopen . voor de titanic.Deze zijn van whitestar compagnie. nog nergens niks gevonden op het net tot nu toe. groetjes
Hey, Een oplossing, ze zelf maken. De vlaggen zelf ontwerpen of heel goed zoeken op het net. Ik maak m'n vlaggen zelf. Hiervoor gebruik een folie waarop geprint kan worden en die dan met een strijkijzer op stoffen kunt strijken. Hiervoor gebruik ik dunne, fijne gordijnstof. Heb ik zeer goede resultaten mee verkregen. En waterbestendig, meer moet je niet hebben. Groetjes
Probeer hier eens http://titanic-model.com/articles/flags/FLAG_REFERENCE_MultiPage_ver2.pdf voor de nodige afbeeldingen en hoe en waar te gebruiken. Ikzelf print meestal mijn vlagjes af op zelfklevend papier, eentje gewoon en eentje in spiegelbeeld net ernaast, op de scheidingslijn leg ik dan een touwtje (na het uitknippen) en plooi de afbeelding dan dubbel (op de de scheidingslijn) zodat je een vlagje krijgt met voor- en achterkant, nog ff overspuiten met blanke lak en klaar is kees.
Afprinten en waterbestendig maken met speciale spray. Te koop in elke zichzelf respecterende PC-markt.