forum - werkschepen - dag........

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Ronald, 1 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Nee hoor, ik ben helemaal niet jaloers dat die zeilers zo'n gezellige dag hadden daar in Biddinghuizen :?
    Maar moeten we niet een werkschependag organiseren, als tegenhanger????
    Of zullen we dit draadje gelijk verplaatsen naar algemene scheepsbouw en er een modelbouwforumvaardag van maken, en gewoon iedereen uitnodigen die iets heeft wat (minimaal) drijft...........
    Kan een geweldige happening worden :lol:

    Gelijk een vraagje aan Roel, hoeveel boten kan je kwijt in de vijver bij jullie?????

    groeten
    Ronald
    (tegenwoordig in het bezit van iets wat drijft en ook nog RC bestuurbaar is)
     
  2. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    hahaha... het lijkt wel of de Modelbotenclub in Biddinghuizen helemaal het internet-modelbouwclub gaat worden!! Uiteraard ben ik zeker in voor een dergelijk werkschepen dag!!

    Robert
     
  3. Jan Kortbeek

    Jan Kortbeek Guest

    Ik ben voor!!! Maar Roel ziet ons aankomen ;-)

    Jan
     
  4. en niet alleen roel ziet jullie aankomen.... :?

    ik vind het zeker een goed initiatief, maar laten we vooral rustig aan doen. Rustig bespreken in de club en kijken of er misschien een andere(leuke/mooie)locatie is. Want laten we eerlijk zijn, biddinghuizen is vast niet de enige plek die een beetje centraal ligt en waar het leuk vertoeven is. Maare, we kunnen als het moet een heleboel boten kwijt bij onze locatie :D

    GreetZ Kor
     
  5. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Hi Kor,

    Het moet niet speciaal in Biddinghuizen, was meer een soort van plagerij
    richting jullie omdat jullie al zoveel werk hadden aan de zeildag.
    Even kijken of jullie te stressen zijn :lol:

    Maar het idee was wel serieus, maar er zijn in Nederland vast veel meer vijvers waar we kunnen varen.
    Ik ben zelf (nog) geen lid van een vereniging en hoop dus eigenlijk dat er iemand zich spontaan aanmeld om (mede) te organiseren.

    We zien wel waar het schip strand (of niet natuurlijk)

    groeten
    Ronald
     
  6. ik wil best meehelpen dit te organiseren, lijkt me leuk.

    GreetZ Kor
     
  7. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Als er van mijn kant hulp nodig is hoor ik het uiteraard wel :pim:

    Robert
     
  8. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Ik denk dat we even moeten wachten tot er een lid van een vereniging, met een mooie vaarvijver, zich meldt dat we bij hen kunnen komen varen.
    Daarna kunnen we verdere afspraken gaan maken.

    Ik (en met mij hoop ik vele anderen) wacht met spanning.

    groeten,
    Ronald
     
  9. Hannibal

    Hannibal Guest

    Het lijkt mij een leuk idee iig.
     
  10. Misschien wil de MBVP ons wel uitnodigen?
    Die hebben een ontzettende mooi vaarvijver!
    En ik kom dan zeker!
     
  11. MBVP??? waar hebben die dat vaarwater?

    GreetZ Kor
     
  12. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    www.mbvp.nl
    eens ingetikt en daar was het antwoord :wink:
    Modelbouw vereniging Papendrecht.
    Dus de vaarvijver zal wel ergens in Papendrecht zijn.

    ciao
    Ronald
     
  13. Moet je op hun site ff bij 'vaarmogelijkheden' kijken, hun hebben mooi water met een steigertje, alleen misschien een beetje klein....
     
  14. is misschien wel mooi, maar ligt wel een "beetje" uit de koers... als er mensen zijn die misschien ook vanuit groningen/friesland willen komen lijkt me dat geen fijne plaats. Het lijkt mij verstandig om een aan een centrale plaats te denken bijvoorbeeld utrecht of huizen. Is mijn mening, voor ons zal het missschien geen probleem zijn om naar papendrecht te komen, maar is misschien leuk als het voor iedereen te doen is. Nogmaals is echt mijn mening, mn pa is een paar dagen weg en weet nog niks van dit idee. Maar ik vraag me af wat de rest ervan vind

    GreetZ kor
     
  15. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    voor de centrale ligging in den lande kom je inderdaad al gauw op de provincies Utrecht en Gelderland. Biddinghuizen in de flevopolder gaat ook nog goed :lol:
    Maar we kunnen niet alle werkdruk voor dit soort bijeenkomsten op 1 vereniging neer laten komen, en dan binnen die vereniging ook nog op de zelfde mensen (zo werkt het tenminste meestal binnen verenigingen)
    Laten we eens kijken of we aan een vaarwater kunnen komen in Utrecht, desnoods zonder vereniging en dan met de gemeente overleggen of we daar een bijeenkomst mogen houden.........
    Denk er eens over.

    We wachten met spanning

    ciao
    Ronald
     
  16. In Utrecht zou helemaal mooi zijn, want daar woon ik namelijk!

    Alleen in de provincie Utrecht zijn bijna geen r/c clubs, anders zat ik wel ergens op een club in Utrecht!

    Misschien kunnen we ook ergens bij een plas/meer gaan varen? bv. de maarseveenseplassen?!?!? als je dit bekent is, weet je dat dit heeeel mooi vaarwater is!
     
  17. dune01

    dune01 Guest

    Heel leuk idee, kom zeker langs. Als er nog hulp nodig is dan hoor ik het wel.

    Martijn
     
  18. Arjan

    Arjan Guest

    Vaarlocatie --> ik weet een heeele mooie

    Hallo allemaal,

    In Hilversum is de "oude haven" opgeknapt, wat heeft geresulteerd in een werkelijk schitterende locatie om als modelbootvijver (ca. 1 km lang, 10-15 m breed met een eilandje, 3 loopbruggen over het water) gebruikt te worden.
    Compleet met lange steiger (30 cm boven het water). Als Hilversum als locatie geschikt is voor de meerderheid, wil ik met alle plezier wat foto's online zetten om jullie te laten zien hoe het eruit ziet.

    mvg,

    Arjan
     
  19. hilversum zou inderdaad wel een hele mooie plek zijn, kom maar op met die foto's :D

    GreetZ Kor
     
  20. Arjan

    Arjan Guest

    Locatie Hilversum

    Ik zal vanavond wat plaatjes maken en de url op dit draadje zetten.

    mvg,

    Arjan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina