hallo, kan me er iemand helpen voor foto's van mijn modelbouw er op te plaatsen. ik heb wel een en ander te tonen waar ik trots op ben. en het is te lang geleden dat ik dit nog heb gedaan(foto's) geplaatst. groeten johan
[mod] Hallo Johan, Je kunt foto's op het Truckerforum door een fotoalbum aan te maken. Boven in de balk MBF Community aanklikken, daarna afbeeldingen-Fotoalbums aanklikken. De rest wijst vanzelf. De foto's mogen niet te groot zijn : maximaal : 97,7 KB Succes, als er vragen zijn hoor ik het wel. [/mod]
[mod] Hallo Johan, Als volgt : Fotoalbum aanklikken, Onderwerp invullen, Bij beschrijvingen kan je tekst invullen, maar is niet noodzakelijk, Daarna openbaar aanvinken, Versturen aanklikken, Daarna je gemaakte fotoalbum aanklikken, Afbeeldingen aanklikken, Bestand kiezen aanklikken, Daarna de foto uit jou fotobestand aanklikken Daarna foto uploaden aanklikken en de foto staat in je fotoalbum. Daarna kan je de foto bewerken/wijzigen/aanpassen of verwijderen. Als je een foto in een topic wilt plaatsen, dan klik je rechts in het scherm aan : Mijn foto's Toevoegen aanklikken, De gewenste foto aanklikken, Dan komt de foto in het topic. Je kan dan even kijken: Voorbeeld van bericht, Daarna reactie versturen en de foto staat in het topic. LET OP !! De foto mag niet groter zijn dan 97,7 KB en 800x800 Succes ! [/mod]
Ik "denk" dat je nu moet betalen aan het forum, om nog meer te kunnen plaatsen; zie bovenaan de pagina om een "vriend" te worden en over de brug te komen.
Nieuw album aanmaken. Je hebt 150mb per album volgens mij. Ook handig om je foto’s te verkleinen voordat je ze in je album verplaatst, dan kun je er veel meer kwijt.