Een eenvoudig plankje, om door te kunnen boren. Dubbelzijdigplakband plakken op het plankie. eerste laag rvs plakken een gelijk weer dubbelzijdigplakband aan brengen en dat 4x in mijn geval. Natuurlijk plak je de kleine rvs plaat ook tegelijk mee en dat 4x in mij geval Even uitrichten met behulp van pennen ( gaat sneller ) en ff nullen op de uitlezing. En boren maar, na 1 uur heb je dus 4 x alle gaten geboort. Het losmaken van de platen rvs, doe je met thinner. Gr Jaap
hallo jaap van mij mag je een compleet bouwverslag maken vindt dit super interessant maak anders gewoon 1 draadje met titel eigenbouw turbine oid. hoef je niet steeds draadjes te openen met hier een foto en daar een foto heb je al een turbine draaiend of niet
hallo jaap van mij mag je dat ook en net zoals roberco vind ik dat ook super interessant. Gewoon 1 draadje maken met titel eigenbouw turbine en we wachten nieuwschierig af
Oke dan, Draadje ??? oeps was da, om de was op te hangen hihi, tzal wel ni. Ik heb al veel moeite gedaan om deze foto`s er op te krijgen en nu weer een draadje maken MANNEN ik ben drukker bezig hier op int als met men turbo`s. Ma als ik verder ben, zet ik zeker hier de foto`s neer iedereen mag het zien hoor, vindt ik ook wel leuk als mijn foto`s hier worden bekeken, ik leer van anderen en hoop dat anderen aan mijn foto`s ook wat hebben. Telkens als ik wat maak, maak ik ook foto`s vindt ik ook leuk. Gr Jaap