Hallo, Ik vroeg mij af of het mogelijk was om een ontvanger van een vtx aan te sluiten op een WiFi router, zodat ik met een laptop het beeld en audio kan waarnemen. Iemand een idee? Groet, Casper
Een ontvanger aansluiten op een WiFi router lijkt me niet eenvoudig te realiseren. Maar als je het beeld van de ontvanger op je laptop wilt bekijken, dan is een videograbber een simpele en goedkope oplossing.
^ Jep. Ik snap niet waarom je het eigenlijk op een wifi router aan zou willen sluiten. En het zal ook niet echt makkelijk zijn. Een wifi router is gemaakt om een draadloos netwerk te verspreiden, een video ontvanger heeft als output een analoog video signaal. Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze allebei op stroom werken Als je je video signaal via wifi wilt verspreiden zul je het eerst om moeten zetten naar digitale video, en dan via een computer (die aangesloten is op je wifi netwerk) moeten delen. Dus je gaat sowieso een video grabber nodig hebben, en je maakt het jezelf onmogelijk moeilijk. Gewoon een video grabber in je laptop drukken en daar je vrx op aansluiten. Waarvoor wil je dat doen overigens? Als je via je laptop scherm wilt vliegen wil ik dat graag sterk afraden