Door de verschillende topics heen zijn al wel verschillende camera's genoemd, maar het lijkt me wel handig om een topic apart aan de camera's te wijden, zodat alles bij elkaar staat. Als het mogelijk is ook erbij vertellen wat de richtprijs van een camera is en waar deze eventueel te verkrijgen is. Ik kwam via RC-Groups deze CCTV-Camera-Board-w-Lens-SONY-420-TV-Line-CCD op eBay tegen. Voor 25$ thuisbezorgt. Volgens de commentaren is deze camera de beste keus in het goedkope segment. Op Vimeo staat ook een filmpje waarin verschillende camera's, waaronder deze, vergeleken worden: FPV Camera Comparision video on Vimeo Er staat dat deze PAL/NTSC is, ik neem aan dat je bij bestelling een keuze moet maken? Ik kan ook nergens vinden wat de voedingsspanning hiervan is?
Hier nog een draadje over een goede en goedkope camera. Great Camera, and AMAZING service! $30 Panasonic Cx-161. - RC Groups
Hoi Klaasie, ik gebruik deze al enige tijd en bevalt mij prima, 540TVL High Resolution Mini SONY CCD Camera Mic 0.01Lux 2.8mm Lens Gegroet zij allen die een bril dragen, Brunotti Goose