FPV en simultaan filmen met action cam

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door classicracer, 25 dec 2015.

1. classicracer

classicracer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Hallo, ik heb dji phantom (eerste serie) en wil hem gebruiken om onze trainings- en wedstrijdvluchten lijnbesturingscombat te filmen om achteraf te analyseren. Ik ben helemaal niet thuis in het FPV-wereldje en ben hard op zoek naar een p&p volledige set die ik kan gebruiken. Ik zou graag starten met een monitor en nog niet met een goggle, maar wil in de toekomst wel ook met goggle gaan vliegen. Ik kom op deze combo uit. http://nl.aliexpress.com/item/3KM-R...for-walkera/32419614235.html?isOrigTitle=true
    Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er beter alternatieven voor (min of meer) hetzelfde geld?

Mvg,

Jo

2. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Ziet er niet slecht uit. Wat wel opvalt is dat er bij het plaatje No Blue Screen staat en onderaan bij tekst dat deze wel een Blue Screen heeft. Bij video signaal verlies heb je dan een blauw scherm. Kan erg vervelend zijn. SJ4000 is op zich een prima camera hier voor maar als je video out wilt gebruiken moet deze elke keer opnieuw instellen voordat je gaat vliegen, GoPro heeft video out altijd aan staan. En GoPro hoeft alleen maar aan gezet te worden. Een menu instelling/handeling die je elke keer moet doen bij de SJ4000 als je video out wilt gebruiken. Welke afstand ga je vliegen?

Laatst bewerkt: 26 dec 2015
  3. classicracer

classicracer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Thx voor je antwoord/ Ik zou maximaal 500ver vliegen...

4. Martin7182

Martin7182

Lid geworden:
    23 sep 2009
    Ik denk dat dat een foutje in de beschrijving is.
    Dit moet vast zijn: "Deze monitor heeft geen blauw scherm bij signaalverlies.".
    Deze zin is ook grappig:
    Veiligheidsbril, gaat hij ontploffen dan?? ;)

Martin

5. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
    Haha.... inderdaad Martin. Had ik niet gezien.
    Geweldig!
    Volgens mij een prima beginners setje. Veel verder zul je zeker niet komen. Met Dennisk antennes zul redelijk goed beeld houden.

6. classicracer

classicracer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Mij lijkt het ook een tof instapsetje, maar ik twijfel of het wel tot bij mij zou geraken, wegens Belgische douane... Of ik zou het natuurlijk bij mijn Nederlandse vriend kunnen laten aankomen... :)

7. Ard Schell

Ard Schell

Lid geworden:
    20 mei 2009
  8. classicracer

classicracer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Dank je voor het voorstel Ard maar ik zou toch opteren voor een setje waarbij ik het beeld via een action cam zou kunnen opnemen om achteraf te analyseren.

met vriendelijke groet,

Jo

Deel Deze Pagina