Overweeg FPV aan te schaffen, vraag. Vliegen met goggles, veroorzaakt dit geen evenwichtsproblemen. Zijn er andere nadelen aan verbonden als eerste ervaring?
haha, idd int begin moest ik echt oppassen dat ik niet omviel. Ben door FPV vliegen wel van m'n hoogtevrees afgekomen
Van TV kijken wordt je ook niet misselijk maar je moet er wel op letten je hoofd niet al te veel te bewegen omdat je om het hoekje wilt kijken wat niet gaat als je geen headtraker hebt. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan vaak : Zitten of ergens tegenaan staan help in ieder geval wel tegen het wiebelige staan omdat je ogen niet meer helpen met je eigen oriƫntatie.
Kan dat dan? Ik bedoel hoogtevrees hebben terwijl je weet dat je 100% veilig bent? O ja, ik zie het al, er zijn meerdere vormen dus. Weer wat geleerd :smile: Daar zeg je zowat. Ik weet dat ik er FPV-end uitzie als Stevie Wonder en nog kan ik er niks aan doen Martin
Ik ken allerlei vormen van Stevie Wonder houdingen bij fpv: iedereen zijn eigen afwijking Ik zit altijd: met de moves tussen de bomen etc is het effect zo erg dar er feen houden aan is. Ook al doe ik dit al dik een jaar. Sinds de overstap op Naze is het nog noodzakelijker geworden: