Hey allemaal, Ik ben volop aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb om te beginnen met FPV. Ik heb een spektrum dx8 zender dus ik wil graag blijven vliegen op 2.4GHz. Nu lees ik in de meeste draadjes hier dat veel mensen 2.4 gebruiken voor het videosignaal. Ik ben van plan met de fatshark bril te gaan vliegen en deze is er in 2.4 en in 5.8 versie. Ik neem aan dat wanneer ik 2.4 neem dit voor storingen gaat zorgen aangezien ik ook op 2.4 vlieg. Neem ik echter de 5.8 versie, zal dit dat de videolink tussen video tx en rx storen of is dit geen probleem. Mijn plan is dus als volgt: Vlieguig ---video 5.8--- video RX 5.8 ---5.8---fatshark | | rc 2.4 | | rc RX Kan dit of neem ik beter een andere setup?
Als je echt volop aan het zoeken was, dan ben je vast dit draadje al tegengekomen? fpv-met-5-8-ghz En zo is er hier heel veel te lezen .
Met volop zoeken bedoelde ik allerhande gear en benodigdheden, niet 'mbf aan het doorzoeken'. Bedankt voor de link
Dan zou ik de stappen omdraaien. Eerst het mbf goed doorlezen er staat hier echt alles wat je moet weten. En dan de gear gaan zoeken. Al heb ik laatst nog een paar setjes samengesteld hier op het forum.
ray's groundstation Hier ray's groundstation 15 inc tft scherm alles werkt op 12volt. Ideaal,...maar nu wel een zwaar koffertje. gr ray