Gisteren aan het rondcruisen 5km weg, plots zwart scherm. Gelukkig werkte mijn RTH feilloos en bracht mijn vliegtuig een poosje later netjes terug. Kan je vertellen dat dit bang afwachten was en hoe blij ik was toen ik hem in de verte zag komen aftuffen. Alles getest en het is wel degelijk de bril. Hij heeft dus de geest gegeven en dus ben ik toe aan een nieuwe. Nu zag ik de nieuwe HD wat voor mij wat overpriced is maar de nieuwe dominator V2 met ingebouwde DVR sprak mij wel aan. Nu stel ik mij de vraag of er een beeld kwaliteitsverschil is tussen de oude en de nieuwe v2. (buiten de ingebouwde dvr, die heb ik ook nog apart. Ik werk met een externe receiver dus wired 1.3g en hoef dus eigenlijk geen meegeleverd inbouw vrx. Wat is jullie mening ?terug de oude dominator of is het waard te wachten op de nieuwe v2 ? prijsverschil in acht genomen...
Ik zou eens contact opnemen met Greg van fat shark zelf. Heb persoonlijk ook het probleem gehad dat mijn attitude's kapot waren en dat wordt heel goed afgehandeld daar. Er komen op fpvlab best veel vragen/klachten binnen en ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat ze een product niet terug nemen voor reparatie, zelfs modellen van 5 jaar geleden. Garantieperiodes die verstreken zijn zijn echt geen probleem. Tenzij het sun burn is natuurlijk, maar dat lijkt mij duidelijk Ze willen waarschijnlijk maar al te graag weten waar jouw setje aan kapot is gegaan, dus gewoon even contact opnemen en opsturen die handel. Kunnen zij hun product verbeteren en krijg jij een gratis reparatie. Klantenservice daar is echt top Fat Shark R/C Vision Systems
ik had mijn dominator zelf gesloopt door per ongeluk de bril op te laden ipv de accu. zelfs dat zeer snel en onder garantie opgelost.
Fatshark = topservice ! Ben toch nog van plan om de nieuwe dominator V2 aan te schaffen en de andere te verkopen,niet omdat hij slecht is maar die ingebouwde DVR, lijkt mij zeer handig.
Bedoel je de dominator V2 of de dominator HD? Ik dacht dat alleen de HD versie de DVR kreeg Ik heb m'n DVR nog steeds op m'n grondstation zitten, vlieg toch alleen maar met. Maar als je de ingebouwde rx gebruikt dan kan dat inderdaad een heel groot voordeel zijn
Ik bedoel wel degelijk de V2 en die heeft ook een ingebouwde DVR DominatorV2|DominatorV2-DominatorV2,DominatorV2-FAT SHARK RC Vision Systems
Ooh, wist ik niet. Interessant! Ik dacht dat alleen de HD dat kreeg Jammer dat mijn budget het niet toe laat om nog eens een nieuwe set goggles te kopen haha