heb vandaag iets met kameraad zijn zender gedaan ik wou een 3 punts schakelaar toewijzen naar 2 vlieg phase's en wat blijkt toen ik de zender afzette ,konden we de zender niet opzetten met melding distance en landing phase ik krijg steeds de vervelende piep sinjaal in het verleden is dat nog een voor gevallen en toen zijn we er uit geraakt met voor het opstarten de 2 druktoetsen in gedrukt houden wat kunnen we nog proberen of corien contacteren gr peter
Waarschijnlijk stond die schakelaar nog op actief wanneer je de zender terug aanzette? In dit geval geeft hij veiligheidshalve de melding dat er nog een mix actief is en geeft aan dewelke.
Hee Danny dus we hebben de schakelaar in alle standen geprobeert op te zetten vermoed dat hij in elke stand een phase ziet gr peter
Peter, Voor de zekerheid je schakelaar programmatie/toewijzing eens nakijken om te zien of je ze toevallig niet in alle drie schakelaarstanden hebt geprogrammeerd/actief hebt gezet.
Danny dat zou ik direct veranderen als de zender me toelaat we geraken niet in het programma en hij zend niet uit
Probeer hem dan eens op te zetten zonder dat je zendsignaal uitzend. Misschien geraak je dan terug in het menu om de schakelaar te herprogrammeren.
Staat het model op een CAMPAC of rechtstreeks in het zender geheugen? Anders gewoon campac eruit halen.
Oplossing was simpel : druk bij het opzetten van de zender even op de cursor en de zender start normaal, even mix wissen en klaar was kees. Staat op pagina 24 van de manuel. In't vervolg ga ik eerst lezen. gr de beruchte "kameraad"