goedendag dit is mijn eerste post op dit forum dus ik zal me eerst even voorstellen:
ik ben steven, 18 jaar,ik werk als automonteur en woon in rotterdam.
dat zal wel genoeg info zijn
nu zit ik met het volgende probleem: ik heb pas een 2de hands kyosho jetstream1000 gekocht. geweldige boot en niet al te snel voor een beginner in speedboten. daar zat een futaba attack t2er 27 mhz am zender en een tamiya tp-r132je 27 mhz am bec ontvanger bij. en daar begint het probleem(vanaf nu goed opletten want nou komt het moeilijke gedeelte
) als ik 27 mhz kristallletjes erin doe gebeurt er niks niet eens een schokje oid en als ik 40 mhz kristalletjes erin doe en dan het ontvanger kristal in de zender en het zender kristal in de ontvanger dan werkt hij. tot een meter of 20 maar ook echt niet verder dan dat.(was leuk met de eerste keer varen godzijdank dat er fail-saves bestaan
) wie o wie kan mij helpen met mijn probleem? word er nogal gek van. alvast bedankt
steven.
ik ben steven, 18 jaar,ik werk als automonteur en woon in rotterdam.
dat zal wel genoeg info zijn

nu zit ik met het volgende probleem: ik heb pas een 2de hands kyosho jetstream1000 gekocht. geweldige boot en niet al te snel voor een beginner in speedboten. daar zat een futaba attack t2er 27 mhz am zender en een tamiya tp-r132je 27 mhz am bec ontvanger bij. en daar begint het probleem(vanaf nu goed opletten want nou komt het moeilijke gedeelte

steven.