hallo beste helivrienden, ik vlieg al een tijdje met een robbe slutter moskito sport met als zender de futaba FC18+ ik ben er aan toe om mijn pitch negatief te gaan zetten, wie kan mij via het forum of email daarbij helpen? bvd emailtjes naar a.kwikkers@chello.nl gr Arno:lol:
met behulp van een maatje eruit gekomen, was minder moeilijk dan dat het leek, twee weten meer dan 1 zal ik maar zeggen. zowel de zender als mechaniek aanpassen. wel jammer dat niemand op het forum hierop heeft gereageerd. gr Arno
Ik neem aan dat er weinig mensen hebben gereageerd omdat: 1: het een zender is die niet echt alledaags is (veel helivliegers met grotere heli's hebben de nieuwere computerzenders) 2: Als je zelf even op google of op dit forum eea had geprobeerd in te tikken, was je er hoogstwaarschijnlijk zelf ook uitgekomen. Men helpt je graag, maar als dingen vaak herhaald zijn, hebben mensen niet zo snel zin om het nog eens neer te zetten. iig wel prettig dat het gelukt is.. succes
Ik heb wel een FC18 gehad, maar programmeren is mij nooit gelukt zonder de handleiding erbij te hebben. Met de modernere zenders kan je veel makkelijker vertellen hoe ze iets moeten doen.