Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar ik plaats het toch maar even. Ik heb dus dit busje gas met brandertje gekocht voor 15euro in de beter dhz-zaak. Dan heb ik er het buisje met de brander van het ventiel gedemonteerd, en de sproeier die in de brander zit uitgedraaid. Vervolgens het gat van de sproeier uitgeboord en m5 draad in getapt, hier dan de festokoppeling ingeschroefd en de sproeier paste juist in het ventiel. Dit is het resultaat: groetjes jurgen
Netjes Mooi gedaan hoor! Ik heb t zelfde gedaan, alleen ander type brander. Ik heb wel later het nozzle-tje verwijderd, motor startte toch niet lekker op met sproeier erin, moest iedere keer met de bus schudden (ja, hij was gewoon vol) Edit: niet goed gelezen, je hebt geen sproeier meer. Mijn doorgang is ook 4/5 mm vanaf de klep, geen sproeier meer. Dit is de mijne:
Maar wel mooier qua geluid en sneller!!! ;-) Staat zon ding maar een beetje te brommen en zo... Net of ie verkouden is Maar t scheelt wel weer een bussie en een kleppie!