gaten maken in body

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door jan schraauwen, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik ben momenteel bezig met een 1:10 onroad carson(brandstof).Wie kan mij vertellen hoe ik het beste te werk kan gaan om dit chassis piekfijn te spuiten en te voor zien van alle gaten zoals voor de antenne en de wielkasten.
    Hoe maak ik ronde gaten in het lexan voor bijvoorbeeld de antenne?
    En hoe kan ik het beste de wielkasten mooi rond eruit halen?
    Ik ben in bezit van een lexanschaar maar toch blijft dat moeilijk knippen van b.v de wielkasten en het maken van ronde kleine gaten.
    Wie kan mij een duidelijk verhaal vertellen hoe ik te werk moet gaan.
    En moet ik eerst alle gaten erin maken voor dat ik ga spuiten?
    Wie kan er mij alles over vertellen?

Groeten Jan................

P.S Is het raadzaam om nog extra gaten te maken voor de koeling van de motor, enzo ja waar kan ik deze het beste plaatsen?

2. Zjeraar

Zjeraar

Lid geworden:
    20 jan 2007
    De gaatjes voor je body steunen en antenne maak je best met een body reamer, ik weet ff de nederlandse naam niet :oops:. Voor je wielkasten heb je ook wel iets, een soort passer maar dan met een mesje, dat stel je in op de juiste straal en je hebt perfect ronde wielkasten.

Een gat in je voorruit, achterruit en eventueel zijruit(en) is wel goed voor de koeling van de motor. Ergens op het forum heeft iemand met een subaru kap geprobeerd om op de plaats waar 'in het echt' de radiator zit een gat gemaakt met een gaasje erachter en inwendig luchtgeleiding naar de motor. Om de kap zo mooi mogelijk te houden. Weet alleen niet meer waar je het kan vinden...

Ook een gat boven je motor is interessant, om je gloeiplugdriver door te steken en je trekstarter door te halen...

3. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Dit kan gewoon in het normale deel van het forum, dit is voor bouwverslagen, niet voor vragen in het algemeen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina