Hallo Kan iemand hier op het forum mij uitleggen hoe ik het volgende moet aansluiten, Ik heb TS351 Transmitter en wil die aansluiten aan de GOPRO2. De plug heb ik van een oude headset van een telefoon geknipt, er zijn drie draden, Wit Rood en ik denk dat de andere een aarde is want die zat om de andere kabels heen gedraaid. De transmitter TS351 heeft verschillende draden waarvan de gele volgens de handleiding de video ingang is. Nu heb ik de gele draad van de transmitter aan de drie andere kabels gebonden (niet tegelijk natuurlijk) maar ik krijg geen signaal. Als ik de plug in de gopro2 stop dan verschijnt er wel een afspeel icoontje, maar ik krijg verder geen signaal. Wie heeft de oplossing.
de draden vanaf je zender zijn rood=+ /zwart=-/geel video signaal/wit=audio/groen=niet gebruikt. die steker die je daar hebt rood is rechts, wit is links en de mantel draad is min. de steker zelf heeft drie ringen, en welke waarop zit wil soms wel eens verschillen maar als we van de meest gangbare uitgaan: punt is min middelste =rood bovenste is wit. nu moet je weten op welke ring de gopro het signaal zet. stel het is de rode draad, dan sluit je de rode draad van de steker op de gele van de zender aan en de zwarte van de zender op de manteldraad van de gopro. door 1 draadje loopt geen stroom (signaal) je hebt altijd een min nodig..
Die plug is niet goed. Je moet een plug met 4 ringen hebben. Op de plaats waar bij die plug de min zit zit bij de gopro min en video.
Ik heb hier een kabeltje besteld voor 4 euro, kan je het zelf niet voor maken. 1.2G 2.4G 5.8G Transmitter FPV A/V Real-time Output cable For GoPro Hero Camera | eBay MVG, Moelie.
Ik heb het dankzij jullie werkzaam, alleen nu ben ik direct na het opstijgen gecrasht had totaal geen controle over de quad F550