Hallo, Ik ben een herintredende modelbouwer, en heb in mijn jonge jaren van alles gebouwd en gevaren. Van een Duplex Airboot, tot een 6,5CC speedboot en vele eigen ontwerpen. Nu wil ik opnieuw beginnen met een boot, waar lekker gang in zit. Heeft iemand een goed idee, en heeft nitro of electro de voorkeur. Zelf sprak een bespreking van de Magin One mij wel aan, maar op de intro van robbe lijkt het wel erg hard te gaan. Enfin, elke suggestie is welkom Groeten uit sneek
magin one ha prunis het is een mooie boot de magin one ...zit zelf ook te denken aan deze,of een op brandstof ..kijk maar een op deze site ..staan mooi grote brandstof boten op ..maar ze zijn wel prijzig maar ja .. http://www.2brothersrc.com/ suc6 ermee greetz, Edit neighbour of the webmaster !!
Magin One De Magin One gaat inderdaad wel hard, maar het is een schitterend en exclusief model. Ik heb 'm gebouwd (en beschreven in Kwiklink) en het is de eerste keer op volle kracht even schrikken. Maar ben je er eenmaal aan gewend, dan is het een spectaculair ding. Redelijk simpel te bouwen, veilig voor je electronica, stevig en met mogelijkheden om 'm nóg sneller te maken. Het is alleen wel een ampére-slurper... Een ander leuk bootje is de Airstreak 500 van Kyosho. ik heb 'm gebouwd te koop staan... RC-installatie en regelaar plaatsen, accu's laden en scheuren maar! Voor bijzonderheden: Zie de rubriek 'Te koop'. Roel van Essen.