Gevraagd wildvliegers!!!

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door bains-exclusive, 4 sep 2012.

1. Gezocht wild vliegers omgeving beveren om mee te kunnen vliegen!
    Wegens omstandigheden ben ik vanaf heden 6maanden in beveren en zou daar graag met wat mensen willen vliegen! Is altijd leuker als in je eentje.
    Ik ben 27 en vlieg al 20jaar
    Gr Steven

gr steven

2. Wasp250

Wasp250

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Als ik het woord "wildvliegers" lees, ben ik voorzichtig. Als het een veilige en goede locatie is, is het te doen. je moet wel voor toeschouwers oppassen, dat ze niet in jouw vlieg lijn zitten. Een gewaarschuwd mens of vlieger telt voor 2.

desondanks wens ik je veel vlieg plezier. Ik moest bovenstaande even kwijt.

3. Haha als je het zo leest dan begrijp ik de opmerking wel maar heb even rond gekeken in beveren en omgeving en weilanden etc zat daar waar geen hond te vinden is! dus veilig is het wel!
    ik bedoel inderdaad geen parkje midden in een woonwijk!

gr steven

4. bgjbrok

bgjbrok

Lid geworden:
    30 mei 2008
    Melderslo (pittoresk en immer zon overgoten)
    Dan is die meteen met 2. Goed begin

5. Wasp250

Wasp250

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Wat je ook kan afspreken , als je gaat "wild-vliegen" , is dat je bijvoorbeeld, met meerdere personen naar de locatie gaat. Daar aangekomen kan je dan iemand aanwijzen die de omgeving in de gaten houdt, en eventuele passanten er op wijst dat "modelvliegtuigen en helicopters" geen speelgoed is (voor ons vliegers wel misschien) :)

Let wel , ik ben er niet op tegen hoor, ik doe het ook wel eens, maar dan spreek ik via een forum af of er meerdere mensen komen. Even overleggen met elkaar, en tijdens rust momenten de toeschouwers te woord staan, je hebt er altijd wel een paar bij die het zogenaamde "vlieg-virus" spontaan krijgen :)

Veel plezier op jullie locatie, en laat eens wat zien dmv filmpje en/of foto's.

6. Student

Student Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 jan 2008
    Wij moeten onze "pits" op het veld van de club letterlijk met een lint "afsluiten", anders staan bezoekers en passanten om de haverklap in je spullen te neuzen

niet erg, maar soms schrik je jezelf het apelazerus als er opeens 1 achter je een hoop kabaal maakt ;-)

Daarnaast wordt je door de anderen achter je nog wel eens gewaarschuwd als er een onhoudbaar projectiel over het veld dreigt te gaan rennen als er iemand in de lucht is (kinderen, vrouwen, honden)

En we staan gewoon op ons eigen veld, maar ja, sommige dingen rennen overal dwars doorheen...
    Dan is het fijn dat er even iemand bij je in de buurt staat om ff te waarschuwen
    Zowieso is die 2e handig, als er een persoonlijk voorval voordoet, kan die 2e in ieder geval 112 bellen..

7. Haha dat klopt! Maar denk dat er geen vliegers zijn im de omgeving beveren! :(

gr steven

8. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Beveren opnemen in de titel Steven? Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties.

En anders van ellende toch maar een club? Ik neem aan dat als je je situatie uit legt, je niet voor het hele jaar hoeft te betalen.

Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:
    Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B)
    KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL)
    Frans Hoppenbrouwer -> clubs (NL)
    www.flytovml.com -> clubs (B)

9. harrishawk

harrishawk

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    hey,

ik had je een pm gestuurd, maar kreeg geen antwoord, ik wou graag weten welke beveren je bedoelt? is het beveren bij Antwerpen of beveren bij Roeselare?

grtn

10. @ ron van sommeren -> bedankt voor de info ga is even kijken.

@ harrishawk -> Beveren bij antwerpen zie dat jij in de andere woonachtig bent :( heb trouwens geen pm gehad... :( ligt jou beveren ver weg bij antwerpen of?
    gr steven

11. johan.heyrman

johan.heyrman

Lid geworden:
    16 jun 2009
    PM verstuurd

Deel Deze Pagina