Hoi Allemaal, Omdat ik per augustus in Utrecht ga wonen ben ik op zoek naar een vliegclub in die omgeving die geschikt is voor DLG. Heb al gekeken naar Soest (helaas iets te ver weg), Montfoort (ziet er goed uit maar vliegverbod in broedseizoen) en Midden Nederland (dichtbij de stad maar megaveel leden en relatief veel heli's). Ben benieuwd of jullie ervaringen hebben, misschien zie ik wat over het hoofd? Tips voor DLG-vliegbaar terrein in de omgeving Utrecht worden ook gewaardeerd!
Nou, ik KAN niet anders dan je van harte bij de modelvliegclub "de Vier poorten"! We zijn niet alleen vriendelijk voor DLG-ers, maar voor alle vliegers... Ik zou zeggen, kom eens kijken!
Woerden ziet er ook goed uit idd., thx voor de tip. En bedankt voor de gastvrijheid Berrie, ik probeer binnenkort eens op een zaterdag bij jullie langs te komen. Zal je van te voren wel even PM'en.
Heb je al bij Model vlieg club midden Nederland geïnformeerd? Een clubgenoot van mij heeft daar eens aan een F3J wedstrijd meegedaan, dus aan zweven doen ze waarschijnlijk (hoewel ik dat op de site niet kan zien). Wel uitkijken dat je niet op de A12 of de A2 landt :wink:
Martijn, in deze periode mogen wij dan bij Midden Nederland vliegen. Ik vlieg zelf in Montfoort en in Utrecht.
Bedankt voor de aanvullingen Leon en Hans Als het weer een beetje meewerkt probeer ik in 't aankomend weekend een bezoekje in Woerden of Montfoort te regelen.
Hey Martijn, Toch serieus op zoek naar een vervanger voor Cumulus zie ik? Hopelijk heb je snel een club gevonden naar je zin bij Utrecht (en kan ik een keer komen vliegen ) Heb je je nieuwe DLG al binnen? Benieuwd hoe dat vliegt.. Tot binnenkort in Kampen! Alwin