gezocht, iemand die ontzettend mooi kan paintbrushen

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door miko, 2 sep 2003.

1. miko

miko Guest

Ik ben op zoek naar een hobbyist of een bedrijf die erg mooi kan paintbrushen. Zoals te zien is in het foto album begint mijn Rafale op een vliegtuig te lijken. Aangezien ik zelf niet kan paintbrushen wil ik dit uitbesteden. natuurlijk tegen onkosten vergoeding/betaling. Ik weet nog niet precies hoe de rafale eruit moeten komen te zien. Worden in ieder geval geen militaire kleur. Op de foto hieronder kun je vast zien dat het wel 'apart' moet worden.

2. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
  3. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    je zal toch niet die mooie rafale gaan "verklooien" met zon kitcherige paint erop he ? :wink:
    waarom geen mooi scale look ?

4. miko

miko Guest

Gerard,

De foto was slechts een voorbeeld. Zo moet de rafale ook niet worden. Maar ik vind de rafale's die ik tot nu toe gezien heb niet mooi. De meeste zijn namelijk voorzien met van die militair gevlekte kleuren. Als jij een goed idee heb, hoor/zie ik het graag.[/quote]

5. Guest

Guest Guest

Ja, en militair beschilderde modellen..............

Dat je in het ´groot´ militairen gebruikt om mensen in bepaalde situaties te doden is nog enigzins voor te stellen, maar om dit in het ´klein´na te doen.............

Een mooi civiel kleurenschema is veel beter :D

6. miko

miko Guest

Eelco, ben het helemaal met je eens. Heb je zelf misschien iets ingedachten?? Wat vind je hier dan van:

7. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  8. miko

miko Guest

Ron,

deze link had ik al eens van jou gehad, stoere kist.
    Alleen is zwart zo......zwart.

9. No1Uno

No1Uno Guest

Dan maak je er toch donker grijs van? Is ook erg mooi, en geen zwart ;)

Loop anders eens langs een reclame bureautje. Die hebben vaak wel een hele berg kleurenwaaiers liggen, dan kan je een idee krijgen van hoe of wat. Antraciet vind ik zelf erg mooi....

Marco.

Deel Deze Pagina