gezocht naar investeerders of mensen die helpen met volgende

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door pitrak, 4 mei 2003.

1. pitrak

pitrak Guest

Hallo iedereen,

Ik zit met een idee in mijn hoofd maar het probleem is dat het veel geld kost en investeerders vraagt om het te kunnen uitvoeren.
    Ik zit namelijk in mijn hoofd om een deel van de wereldluchthavens na te bouwen en dat te laten conecteren met elkaar zodanig dat vliegtuigen opstijgen vliegen en ook landen. Ik ben op het idee gekomen omdat je zoiets hebt als mini-europa dus waarom dit niet gaan uitwerken.
    Benodigheden een hele grote hangar om alles in te bouwen en materiaal uiteraard hopleijk zouden we dan kunnen rekenen op de medewerking van modelbouwfirma's dan zou dit ook al wat geld gespaard zijn.
    Ook kan er in die hangar tal van animaties en demonstraties plaatsvinden.

Kent iemand een manier om investeerders warm te maken en eventueel een heel plan uit tewerken en ideeën dan mag je me altijd contacteren.

Hopend op een antwoord verblijf ik

Patrick

2. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Je bedoeld dat dit permanent opgesteld blijft staan???...

Robert

3. pitrak

pitrak Guest

Hallo,

Ja dat bedoel ik.dat moet toch kunnen zo'n project realiseren of niet?

Verder speel ik ook met plannen om een bedrijfje te starten met enkele mensen die modelbouw projecten maken en anderen warm maken voor modelbouw en ook modelbouw in het openbaar laten tonen door middel van projecten of als mensen iets willen kunnen we dat ook maken begrijp je.

in verband nog eens met dat project heb ik de beelden in mijn hoofd alleen nog mensen vinden voor de uitvoer.
    Groetjes

4. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Ik vind je streven heel nobel.. En ik wil je met dit forum ook best helpen.. Maar ik ben eigenlijk een klein beetje bang dat je iets te grote ambities hebt.. Of je moet zoiets bijvoorbeeld samen met madurodam kunnen doen ;-)

Robert

5. Anonymous

Anonymous Guest

ik denk ook dat als je iets met modelvliegtuigen wilt gaan doen het project te groot word, en daarbij heb je natuurlijk ook bouwers / vliegers nodig die daar willen gaan bouwen en vliegen en het vinden van een sponsor is ook al niet al te gamakkelijk --> denk dus niet echt dat dat gaat lukken.

6. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Informeer eens bij de stichting 'Phantasy in Blue'. De stichting heeft, gesponsord ondermeer door de KLM en de KLu, alle vliegtuigen gebouwd die ooit voor Nederland vlogen. Zij kunnen je wellicht goede tips en adressen geven.

7. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    en waar wou je dan precies geld mee gaan terugverdienen?
    laten we eerlijk zijn, iets wat niks oplevert houd geen stand in de maartschappij tegenwoordig, hoe een warm hart je modelbouw ook geeft!

Deel Deze Pagina